  • Data: 2010-07-03 10:00:32
    Temat: Re: TVP1 jak PRL
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net> szukaj wiadomości tego autora

    W sobota, 3 lipca 2010 09:53, z wyraził następujacą opinię:

    > Czepiasz się szczegółów

    Ze szczegółów wynikają rzeczy ogólniejsze, jeśli komuś nie przeszkadza jeden
    papierek na ulicy to nie będą też przeszkadzały góry śmieci.

    > Zadaj to pytanie tym gadającym głowom co obiecali że już teraz będą
    > grzeczni. Może kiedyś jak to pokolenie odejdzie. Żyjemy tu i teraz.

    Ale rozumiesz że sam zaliczasz się do "tego pokolenia"? Masz dokładnie tą
    samą mentalność i IMHO Ty nie masz na co czekać. Gdy "to pokolenie"
    polityków odejdzie zostaniesz w pustce, nie będzie nikogo kto mógłby Ci
    wskazać kto jest Twoim wrogiem.

    > Skoro w elektoracie PO jest takie podejście to dlaczego nie ma to
    > przełożenia na pewnego marszałka i tego drugiego co "wymachuje"
    > Przez tyle czasu to robią. O co chodzi?

    Ale o co Ci chodzi? Ja odpowiadam wyłącznie za własne zdanie a nie za "linię
    polityki PO".
    Głosuję na tych którzy lepiej do mojej wizji świata pasują, to że Kaczyński
    mi nie pasuje wynika głównie z jego osobowości, zamkniętej i pełnej
    uprzedzeń, Komorowski może jest miałki i misiowaty ale porównując tych dwu
    kandydatów nie mam wątpliwości na kogo zagłosuję ... czego oczywiście, ze
    względu na ciszę wyborczą, nie powiem ;-)

    > Masz rację. Za dużo oglądam tvn (90%) Jeśli ich przekaz jest skuteczny
    > to faktycznie jestem zindoktrynowany.

    Chyba na własne życzenie bo mi oglądanie TVN światopoglądu nie zmienia. Bez
    trudu jestem w stanie stwierdzić kiedy i kto przegina na wizji w
    prezentowaniu sympatii do "swojego" kandydata, ale uważam że stacja prywatna
    _może_ prezentować dowolne poglądy w przeciwieństwie do stacji opłacanej z
    abonamentu która _musi_ być ideologicznie neutralna.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E