  • Data: 2009-09-09 08:26:11
    Temat: Re: TVP platforma juz za 2 tyg?
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    a jedno z wczoraj mi sie rzucilo w uszy. Strezynska pokazali 3 sek.
    Powiedziala jedno zdanie.....ale komentarz za chwile byl taki,ze
    cyfrowa telewizja naziemna to i tak bedzie gorsza jakosc niz z nowej
    platformy TVP.

    @jerzyn: poki co to tylko 1 mux jest ustalony, o 2 muxie sie cos mowi,
    a o 3 cisza totalna.

    A co do dvb-t+ (w Polsce) jeszcze nie wystartowali a w UK w
    pazdzierniku zaczynaja sprzedaz tunerow dvb-t2, wiec wyjdzie na to, ze
    my juz staroc wdrazamy!!!!! Porazka totalna. Ja napewno nie kupie
    teraz tunera, bo za 3 miesiace sie okaze, ze 2 mux bedzie juz dvb-t2.
    Wg mnie najlepiej byloby aby 1 mux byl juz w dvb-t2, bo skoro jest juz
    sprzet (za miesiac w sklepach) to po co wchodzic w cos, co jest juz
    przestarzale.

    --
    ThinkXtra