  • Data: 2009-09-09 10:57:31
    Temat: Re: TVP platforma juz za 2 tyg?
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h87qk8$i29$1@news.onet.pl...

    > A ja za możliwość zgarnięcia wziątki np. za rezerwację częstotliwości na
    > Astrze na długie lata.

    Tego też wykluczyć nie można.
    vari

    ps. Wziątka moze być, umowa także i obowiązek wpłat na konto operatora ale
    tajemnicze trudności mogą spowodować że platforma długo nie ruszy (bo się
    zmieni uklad i zadecyduje o tym jeden czy drugi magnat platformiany
    statelitarny.
    Wybory są cykliczne i wezwie taki magnat medialny premiera czy prezydenta i
    powie: słuchaj no pan, wybory się w demokracji powtarzają a nasze poparcie
    stałe nie jest. Albo podlożysz nogę tej platformie TVP albo sobie wybierzemy
    Olechowskiego na lidera mediów.