  • 1. Data: 2009-12-14 18:59:51
    Temat: TVP na Święta...
    Od: "Krzysiak" <x...@x...pl>

    Oferta TVP na Święta
    (w ślad za dzisiejszym szmatławcem Fakt)

    Tytuł oryginalny:
    "Zapłacimy za nudę i starocie"
    "W starym kinie"

    WIGILIA

    Bajki rosyjskie - film prod. ZSRR - 1955 r.
    Jeździec znikąd - western USA - 1953 r.
    Ivanhoe - ang. hist. przyg. - 1952 r.
    Gra o miłość - romans USA - 1998 r.
    Fatalny romans - thrillert USA - 1994 r.

    I DZIEŃ ŚWIĄT

    Wesołych Świąt - film polski - 1977 r.
    Tarzan i zaginione miasto-przyg. USA - 1998 r.
    Dudley Doskonały - western USA - 1999 r.
    Amerykańska opowieść - obycz. USA - 1986 r.
    Czwarty protokół - sensacyjny USA - 1987 r.

    II DZIEŃ ŚWIĄT

    King Kong - film przygodowy USA - 1976 r.
    Łzy w deszczu - melodramat ang. - 1988 r.
    Nieśmiertelny - przyg. ang/USA - 1986 r.
    Tata duch - przyg. USA - 1990 r.
    Powrót do błękitnej laguny- USA 1991 r.

    W sumie, to mało istotne, jaka gazeta zamieściła
    to zestawienie, ale jest to dość wymowne.
    Przecież my za to zapłacimy....

  • 2. Data: 2009-12-14 19:13:31
    Temat: Re: TVP na Święta...
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    na szczescie polsat nas nie zawiodl i 25/12 bedzie kevin :)

    c.

  • 3. Data: 2009-12-14 19:16:57
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "Cezar" <c...@B...pl> wrote in message
    > na szczescie polsat nas nie zawiodl i 25/12 bedzie kevin :)

    no i 24/12 tradycyjnie kevin tez bedzie ...

    c.

  • 4. Data: 2009-12-14 19:31:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 14 Dec 2009 19:16:57 -0000, Cezar napisał(a):

    > no i 24/12 tradycyjnie kevin tez bedzie ...

    uffff. bo już się martwiłem

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2009-12-14 19:37:34
    Od: Piotr Sadrakula/Lodz/PL <p...@g...pl>

    Dzięki Krzysiaku za spis, nie myślałem, że będzie
    taka żenada dla prawie 40 milionów potencjalnych
    widzów. Znów reklamy będą ciekawsze, psiakrew.
    Na szczęście w Świeta od lat nie udaje mi się nic
    spokojnie obejrzeć z powodu rozmów rodzinnych.
    Pozdro - Piotrek

  • 6. Data: 2009-12-14 23:07:18
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Dec 2009 19:13:31 -0000, "Cezar" <c...@B...pl>
    wrote:

    >na szczescie polsat nas nie zawiodl i 25/12 bedzie kevin :)

    Oraz Szklana pułapka.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2009-12-15 06:54:49
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Krzysiak pisze:
> [...]
    > Powrót do błękitnej laguny- USA 1991 r.
    >
    > W sumie, to mało istotne, jaka gazeta zamieściła
    > to zestawienie, ale jest to dość wymowne.

    dlatego mamy dwa wyjścia:
    1.wyłączyć tv - tak jest u mnie, skupiamy się na rodzinie i w końcu mamy
    czas porozmawiać
    2. kupić cyfre + - tam nie ma powtórek i lecą same hity

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 8. Data: 2009-12-15 09:02:01
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > 1.wyłączyć tv - tak jest u mnie, skupiamy się na rodzinie i w końcu mamy
    > czas porozmawiać

    Żeby było śmiesznie katolik tak właśnie powinien obchodzić święta, a nie
    gapić się w telewizor ;-))).

    > 2. kupić cyfre + - tam nie ma powtórek i lecą same hity

    Szczególnie... ;-)))

  • 9. Data: 2009-12-15 09:13:04
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    > 2. kupić cyfre + - tam nie ma powtórek i lecą same hity

    Jak to nie ma powtórek? Tam sa same powtórki.
    No chyba, że w świeta nie będzie powtórek (ciekawe).

    Pozdr
    zor

  • 10. Data: 2009-12-15 09:13:43
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Żeby było śmiesznie katolik tak właśnie powinien obchodzić święta, a nie
    > gapić się w telewizor ;-))).

    A jest tu jakiś katolik?