  • 21. Data: 2010-03-29 05:38:36
    Temat: Re: TVP Sport
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > Popada to się skończy.
    >
    > Męczyłem się tak na antenie 60 cm z tym transponderem przez pół roku.
    > Dopiero zmiana na 80 usunęła problem.

    nie jest taki słaby, to że u Ciebie tak było to nie znaczy, że wszyscy
    mają mieć z nim problem.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 22. Data: 2010-03-29 05:43:02
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > Widać u Was w Azji inaczej satelity widać.
    > Masz już w tym wątku dwa głosy, że na Zachodzie Polski jest inaczej, że
    > ten jeden transponder sprawia problemy.
    > A może i trzy - nie wiem skąd jest Bartek.

    przesadzasz, ja też jestem na zachodzie ;-)

  • 23. Data: 2010-03-29 07:50:51
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Czyli generalnie niewiele bardziej na Zachód niż Mazawsze.

    Bardziej na południe, niż na zachód :-)

  • 24. Data: 2010-03-29 08:20:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > nie jest taki słaby,

    Nie znam słabszego/gorszego.

    >to że u Ciebie tak było to nie znaczy, że wszyscy mają mieć z nim problem.

    Oczywiście że tak.
    Ale jak już niektórzy mają, bez wyraźnego powodu, to oznacza że to badziew
    jest.

  • 25. Data: 2010-03-29 09:34:44
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > Nie znam słabszego/gorszego.

    co nie oznacza, że nie ma ;-)

    > Oczywiście że tak.
    > Ale jak już niektórzy mają, bez wyraźnego powodu, to oznacza że to
    > badziew jest.

    eee, nie jest tak źle...

  • 26. Data: 2010-03-29 09:48:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > co nie oznacza, że nie ma ;-)

    Oznacza że wśród tych które dane mi było używać nie ma.

    > eee, nie jest tak źle...

    Można na czarne mówić białe, ale to trochę bez sensu.

  • 27. Data: 2010-03-29 09:59:41
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

    ja dowiedziałem się o tym transporderze że źle działa dopiero po napisaniu
    tego tematu ,TV sat mam od prawie 10lat i nigdy nie miałem problemu z jakimś
    transporderem
    z tego co wywaliły google widać ze problem mieli ludzie z pojedyńczymi
    tunerami które nie chciały łapać tego transpordera a nie słabość sygnału
    u mnie ten transporder ma o 2% słabszy sygnał niż inne transpordery z paczki
    ITI

    Arek.

  • 28. Data: 2010-03-29 10:08:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...2a.pl> napisał w wiadomości
    > ja dowiedziałem się o tym transporderze że źle działa dopiero po napisaniu
    > tego tematu ,TV sat mam od prawie 10lat i nigdy nie miałem problemu z
    > jakimś transporderem

    Ja miałem tak samo.
    Dopóki nie było mi dane skorzystać z tego właśnie.

> [...]
    > tunerami które nie chciały łapać tego transpordera a nie słabość sygnału
    > u mnie ten transporder ma o 2% słabszy sygnał niż inne transpordery z

    A u innych dużo więcej niż 2%.
    Zresztą czasem nawet te 2% może być decydujące, zwłaszcza jeśli jest to np.
    49% wobec 51%.

  • 29. Data: 2010-03-29 10:16:57
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

    > A u innych dużo więcej niż 2%.
    > Zresztą czasem nawet te 2% może być decydujące, zwłaszcza jeśli jest to
    > np. 49% wobec 51%.
    sprawdzałem w tej chwili i na TVN 24 mam 80% a na TVN Warszawa 75% niebo za
    chmurami

    Arek.

  • 30. Data: 2010-03-29 10:44:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > sprawdzałem w tej chwili i na TVN 24 mam 80% a na TVN Warszawa 75% niebo
    > za chmurami

    Czyli też potwierdzasz, że jest słabszy.
    Teraz tylko wystarczy uwierzyć, że gdzie indziej może być gorzej, zwłaszcza
    jak popada i masz problem wyjaśniony.