    From: "S" <b...@n...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: TVP Info: Bicie piany Pałacu Kultury
    Date: Thu, 30 Dec 2010 20:56:30 +0100

    Użytkownik "Marcin Rolicki" > szynki, czy pozwolić sobie na obiad w
    restauracji poza partyjnymi
    > dygnitarzami, którzy mogli, to jeden dzień, w którym puszczano towary na
    > bale
    > zakładowe a na święta pomarańcza był metodą kija i marchewki. Która to
    > uciemiężonego socjalizmem Polaka musiała mu odbić ślad na psychice. A 354
    > dni
    > w roku na głodzie i bez samochodów, na piechotę.

    idz z tymi herezjami na grupę dla dzieci bo tu są takze ludzie wiekowi ,
    ktorzy nigdy nie nalezeli do zadnej partii a 365 dni w roku ( co 4ry lata
    nawet 366) jezdzili wlasnym samochodem ( okresowo zmieniajac na inny) bardzo
    czesto odwiedzali nie tylko bary a takze restauracje w ktorych jedzenie
    nawet proste jak gulasz po mysliwsku , tatar i dluga lista jeszcze , bylo
    lepsze niz teraz .
    Moglym dlugo pisac na ten temat ale nie zamierzam karmic trola .A - i nie
    bylem w mundurowce ,nie bylem niebieskim ptakiem- mimo to stac mnie bylo na
    okresowe zakupy w pewexie - utrzymywalem sie z pracy swoich rak i swego
    umyslu .Mimo ze nadal jestem aktywny ,w nowej rzeczywistosci nie zyje mi sie
    wcale lepiej .Ot - punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia