  • 31. Data: 2021-07-21 14:59:18
    Temat: Re: TVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja...
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-21-lipca-2021 o 10:17, trybun pisze:

    > Pierwsze odpowiedź, ew. pytania po odpowiedzi. Powtarzam, co Cię
    > motywuje do tego weta ws małżeństw dla pedziów?

    Już napisałem. Tępy jesteś WRÓĆ! Ubogi umysłowo ;-)

    > Bo sama (popieprzona) konstytucja prawi że "związek małżeński to
    > podstawowa komórka społeczna",

    Dalej jest napisane że "kobiety i mężczyzny".

    Gdyby Kalisz chciał żeby tam było napisane inaczej to na pewno by
    INACZEJ NAPISAŁ

    Tak wiem. Są cwaniacy co interpretują to inaczej bo język cokolwiek nie
    nowoczesny tam użyty. Ale intencja ustawodawcy JASNO wyrażona.

    Nie ma problemu. Zmieniamy konstytucję i będą małżeństwa nawet
    międzygatunkowe ;)

    dlaczego więc niektórym ludziom się tego
    > odmawia, i powtórka pytania - dlaczego Ty odmawiasz?

    Bo prawo nie pozwala.

    > Małżeństwa dla odmieńców do dla państwa żaden problem, to tylko wam
    > prawakom taka możliwość z jakiegoś powodu nie pozwala spać po nocach.

    Problem jest w przepisach. Drugi problem to brak chęci zmiany tych
    przepisów w tfuuu demokracji.
    Ja nikomu nic nie zabraniam. 99% problemów gejwoskich ze "związkami"
    można rozwiązać na podstawie dziś obowiązujących przepisów.

    AAAA ten jeden procent... No SORRY. Nikt nie ma WSZYSTKIEGO

  • 32. Data: 2021-07-21 15:23:51
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-21-lipca-2021 o 10:18, trybun pisze:

    > A tak szczerze, czy nie jest to prawdą, bo komu normalnemu może
    > przeszkadzać np małżeństwo dwu lesbijek?

    Mi przeszkadza bo to jest niezgodne z prawem

    > A tak nawiasem - póki co to z brunatnym terrorem jest problem, a nie z
    > czerwonym.

    A w którym to periodyku takie "wiadomości"? jedziesz propagandą a j Ci
    ciągle odpowiadam argumentami prawnymi.

    > Jeżeli nie da się wytłumaczyć, wyedukować że nie ma zgody na terror
    > wobec innych niewinnych ludzi to można nawet reaktywować gilotynę.

    Terrorem chcesz po faszystowsku WYTŁUMACZAĆ i EDUKOWAĆ.
    Gdzie Twoje poszanowanie dla godności drugiego człowieka.
    I dlaczego bezczelnie uważasz że Twoja "wiara" jest lepsza niż moje
    przywiązanie do prawa?

  • 33. Data: 2021-07-21 22:39:16
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 21.07.2021 o 15:23, _Master_ pisze:

    > Mi przeszkadza bo to jest niezgodne z prawem

    To Ci prawo zmienią i po sprawie.

  • 34. Data: 2021-07-22 02:38:57
    Temat: Re: Nadamy drugą cześć filmu pijany w sraczu
    Od: ? FCK banana union ? <h...@c...reptiles.farm.co.au.stop-spam.invalid>

    majSter od sraczki ...@...pl zasral cala siec internet protocol, cuchnie wszedzie...
    > mnie POPIERDOLIŁO!

    Wszyscy o tym wiedza popierdolony australopithecus afarensis!

    --
    http://bit.ly/2VUKoyZ

    osaczony motloch
    --
    http://bit.ly/2VUKoyZ

    .

  • 35. Data: 2021-07-22 11:18:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-21-lipca-2021 o 22:39, ii pisze:
    > To Ci prawo zmienią i po sprawie.

    Przecież napisałem że się dostosuję ale głosować w wyborach będę na
    partie które się temu sprzeciwiają.

    Czyż nie rak działa tfuuu demokracja? ;-)

    PS. AAA że UE nam prawo zmieni wyrokiem TSUE?
    No to będzie BUNT i POLEXIT.
    Do którego Niemcy oczywiście nie dopuszczą ze względów finansowych ;-)

  • 36. Data: 2021-07-22 13:00:50
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 22.07.2021 o 11:18, _Master_ pisze:

    > Przecież napisałem że się dostosuję ale głosować w wyborach będę na
    > partie które się temu sprzeciwiają.

    Wybory to są w sklepach, na ulicy. Głosujesz na produkty, na otwarte
    sklepy w niedzielę, na autostrady itp itd. Głosowanie na partie jest
    zupełnie zbyteczne. Obywatele sami mogą stanowić prawo. Co więcej, duże
    organizacje społeczne są utopią. Nie jest możliwe by w takich tworach
    istniała jednomyślność. Jakaś mała część jest wspólna i zasługuje na
    powszechne uznanie a reszta staje się zniewoleniem.

    Co do małżeństw to moim zdaniem należałoby raczej zlikwidować tę
    instytucję niż rozważać latami kto może a kto nie może. To w ogóle nie
    jest moja sprawa czy sąsiad z sąsiadką mają ślub. Oni to robią bo im się
    opłaca. Uzyskują np większe bezpieczeństwo. Tyle, że to się dzieje
    kosztem singli wszelkiej maści, którzy nie mają z kim dzielić kosztów
    swojego życia i w efekcie łożą na związki o podłożu zasadniczo
    fizjologicznym. No bez jaj, że mamy rozważać kto z kim spółkuje i na
    podstawie tego przyznawać mu jakieś prawa. Dzieci nic tu nie wnoszą.
    Dzieci to każda statystyczna kobieta może mieć czy jest w trwałym
    związku z jednym lub wieloma mężczyznami czy przelotnym. Jeśli państwo
    miałoby łożyć na dzieci to w postaci właśnie wspierania każdej matki i
    tylko jej. Ot choćby alimenty od państwa zamiast od przygodnego
    partnera. O ile oczywiście uznajemy, że państwo ma łożyć na dzieci.

  • 37. Data: 2021-07-23 17:08:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-22-lipca-2021 o 13:00, ii pisze:
    > Głosowanie na partie jest
    > zupełnie zbyteczne. Obywatele sami mogą stanowić prawo.

    Ciach.

    Tak Ci się tylko wydaje. marksy, engelsy, leniny i ich następcy wykazali
    DOBITNIE do czego prowadzą rządy LUDU.

  • 38. Data: 2021-07-23 17:16:51
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-22-lipca-2021 o 13:00, ii pisze:
    > Oni to robią bo im się
    > opłaca.

    Dalej nie czytam booooo BREDZISZ.

    PS. 20 lat temu wziąłem ślub nie z powodu KASY a pomimo jej braku.

    Mógłbym latami cwaniaczyć i brać zasiłki dla "panny z dzieckiem" i
    mieszkać normalnie razem. Miałbym miejsce w żłobku w szkole, ulgi...

    Nie mierz ludzi swoją miarą.

  • 39. Data: 2021-07-24 02:03:45
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 23.07.2021 o 17:16, _Master_ pisze:

> [...]
    >
    > Mógłbym latami cwaniaczyć i brać zasiłki dla "panny z dzieckiem" i
    > mieszkać normalnie razem. Miałbym miejsce w żłobku w szkole, ulgi...

    Nie zacytowałeś wystarczająco dużo więc ...

  • 40. Data: 2021-07-24 08:54:35
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-24-lipca-2021 o 02:03, ii pisze:
    > Nie zacytowałeś wystarczająco dużo więc ...

    Jeśli nie pamiętasz co napisałeś to cięcie cytatów pewnie też Ci się nie
    utrwali ;-)