eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmTVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja...Re: TVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja...
  • Data: 2021-07-25 11:49:23
    Temat: Re: TVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja...
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.07.2021 o 14:59, _Master_ pisze:

    > Już napisałem. Tępy jesteś WRÓĆ! Ubogi umysłowo ;-)

    Przypomnij.

    > Dalej jest napisane że "kobiety i mężczyzny".
    >
    > Gdyby Kalisz chciał żeby tam było napisane inaczej to na pewno by
    > INACZEJ NAPISAŁ
    >
    > Tak wiem. Są cwaniacy co interpretują to inaczej bo język cokolwiek
    > nie nowoczesny tam użyty. Ale intencja ustawodawcy JASNO wyrażona.
    >
    > Nie ma problemu. Zmieniamy konstytucję i będą małżeństwa nawet
    > międzygatunkowe ;)

    A co z innymi? Co to za akt prawny i gdzie powaga tego skoro nie ma w
    nim wzmianki o odmieńcach. Nie o Kaliszu gadamy a o Tobie i twoim
    zachowaniu, oczywiście różnicy między Tobą a Kaliszem nie ma żadnej,. Co
    ja gadam - Rychu jest dużo gorszy, przez lata miał okazję cos dla LGBT
    zrobić, tymczasem współuczestniczył tylko w smażeniu konstytucji która
    tych ludzi kopie w jaja, i nie tylko w jaja. Jednym słowem kolejny
    brunatny który usiłuje pozować na czerwonego.

    > dlaczego więc niektórym ludziom się tego
    >
    > Bo prawo nie pozwala.

    A Ty?

    > Problem jest w przepisach. Drugi problem to brak chęci zmiany tych
    > przepisów w tfuuu demokracji.
    > Ja nikomu nic nie zabraniam. 99% problemów gejwoskich ze "związkami"
    > można rozwiązać na podstawie dziś obowiązujących przepisów.
    >
    > AAAA ten jeden procent... No SORRY. Nikt nie ma WSZYSTKIEGO

    Problem jest m.in w Tobie i p Gronkiewicz Waltz czy Kaliszu, i wam
    podobnym a nie przepisach.