eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmTVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja...Re: TVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja...
  • Data: 2021-07-25 11:43:14
    Temat: Re: TVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja...
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.07.2021 o 14:52, _Master_ pisze:

    > Ja nie mam zachcianek. Chcę żyć jak do tej pory.
    >
    > Nie masz prawa mnie zmuszać do ZMIAN.
    >
    > Możemy o tym sobie tu podyskutować albo możesz wygrać wybory w tfuu
    > demokracji i uchwalić prawo że gejowi trzeba salutować na ulicy i
    > schodzić z drogi. Nie ma problemy. Ja się dostosuję. Niechętnie ale
    > będę salutował. Ja przestrzegam PRAWA.

    Jak to nie masz, nie marzy Ci się utrzymanie statusu odmieńców na
    poziomie podludzi?

    Poza tym kto Ci nakazuje coś zmieniać?

    I nie myl tzw wyborów potencjalnej kanalii i jej prawem do segregacji i
    pomiatania innymi ludźmi.

    To Cie tylko stawia w złym świetle, bardzo złym świetle, a ty zdaje się
    masz to za cnotę.