-
21. Data: 2011-04-05 08:37:09
Temat: Re: [TVN Turbo] naprawa główna silnika
Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
news:ind8j1$pja$1@usenet.news.interia.pl...
> Kiedyś komuś z rodziny w VW Passat 1.8T korbowód wylazł
> bokiem, to wymiana silnika ze wszystkim zmieściła się w 4000.
>
> IMO to tania sensacja.
>
ale rozumiesz, ze silnik padł całkowicie 500km po utracie gwarancji...
To nie był samochód z niewadomo jakim przebiegiem sprowadzony na podstawie
sfałszowanych dokumentów za kilka groszy euro przez Pana Kazia, a zakup w
salonie za duże pieniądze powinien do czegoś zobowiązywać importera ...
--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl
Dwa ogony Irma i Myszka
-
22. Data: 2011-04-05 08:39:13
Temat: Re: [TVN Turbo] naprawa główna silnika
Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
news:indale$783$1@inews.gazeta.pl...
>
> oczywiście że tania sensacja, nawet gdyby zaproponowali mu tzw silnik
> krótki (blok z wałem i tłokami) to nie wyjdzie tyle, no chyba że grupa VW
> ma jakieś chore ceny na silniki,
> ale na nowych częściach z ASO IMO nie powinno wyjść więcej niż połowa tej
> kwoty,
dopuszczasz, ze prócz panewek w dupe mogły dostać zawory, wałki
zaworowe,prwadnice zaworów, tłoki, korby i wszystko inne co smarowane
olejem, którego cisnienie sie nagle skończyło?
--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl
Dwa ogony Irma i Myszka
-
23. Data: 2011-04-05 08:43:26
Temat: Re: [TVN Turbo] naprawa główna silnika
Od: bbk <b...@g...pl>
On 2011-04-05 08:37, Kuba (aka cita) wrote:
>
> Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> news:ind8j1$pja$1@usenet.news.interia.pl...
>> Kiedyś komuś z rodziny w VW Passat 1.8T korbowód wylazł
>> bokiem, to wymiana silnika ze wszystkim zmieściła się w 4000.
>>
>> IMO to tania sensacja.
>>
>
> ale rozumiesz, ze silnik padł całkowicie 500km po utracie gwarancji...
> To nie był samochód z niewadomo jakim przebiegiem sprowadzony na
> podstawie sfałszowanych dokumentów za kilka groszy euro przez Pana
> Kazia, a zakup w salonie za duże pieniądze powinien do czegoś
> zobowiązywać importera ...
>
>
Zobowiązuje. Do tego czego obejmuje gwarancja. A ona jak sama nazwa
wskazuje gwarantuje, że samochód przejedzie ileśtam km i reszta to
szczęście użytkownika. Ludzie chcą mieć wszystko jak najtańsze i takie
towary dostają. Jeżeli teraz samochód jeździ kilkukrotność gwarancji to
znaczy, że jest za drogi. Bo na materiałach zawsze można przyciąć.
-
24. Data: 2011-04-05 08:56:41
Temat: Re: [TVN Turbo] naprawa główna silnika
Od: Grejon <g...@g...com>
W dniu 2011-04-05 08:35, Wojtek pisze:
> Najlepiej jak by silnik gasł i po sprawie...
Wróć tutaj, jak ci się silnik podczas wyprzedzania zgaśnie.
--
Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi
-
25. Data: 2011-04-05 09:11:04
Temat: Re: [TVN Turbo] naprawa główna silnika
Od: Rychu <r...@a...pl>
W dniu 2011-04-04 22:10, megrims pisze:
> kPLN. Czy to nie jakieś jajca? Przecież wiadomo od zawsze,
> że obecnie nie opłaca się naprawiać takich silników.
OT. Niedawno z Cavallinio dyskutowaliśmy o spalaniu w Pandzie.
No i nie mógł uwierzyć, że mi paliła koło 10 litrów w trasie
i koło 12 w mieście.
Ostatnio miał miejsce częściowy remont silnika. No i po nim na
~27 litrach gazu przejechałem 335 km z czego jakieś 240 w trasie
DC-Końskie-DC ze staniem w korkach na Prymasa i Al. Krakowskiej.
Po przeliczeniu daje to jakieś ~8 litrów na 100 km w "cyklu mieszanym".
W ogóle jakoś tak lżej jeździ i lepiej się zbiera. Powiedzmy,
że spalanie spadło o jakieś ~3 litry (z 11 na 8), co daje ponad
25% wzrost efektywności silnika.
--
Pozdrawiam
Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)
-
26. Data: 2011-04-05 09:18:41
Temat: Re: [TVN Turbo] naprawa główna silnika
Od: "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl>
> Widzisz.. ostatnio się tak porobiło że jak wyswietli się na zegarach
> komunikat że coś nie tak z ciśnieniem, to klient myśli hmm... znowu się
> czujnik popsuł, i jedzie sierota dalej. Nie rozumię takiego postępowania!,
> a trafiło mi się już takich kilku z BLB na pokładzie. W audi jest to tak
> zrobione że jak cisnienie ucieknie to masz około 10 do 15 sekund jazdy i
> wyskakuje stosowny komunikat na desce. Obrabia się jedne gówniany wałek i
> gniazdo w wale. Ale gość raczej sam jest sobie winien że go ubił na amen.
> Kiedyś jak w zasranym np. polonezie zapaliła się kontrolka i wskaźnik
> pokazał brak ciśnienia to ludzie potrafili reagować, dziś mylą płyn
> spryskiwaczy z olejem a kolor czerwony z żółtym. za dużo tego!. Najlepiej
> jak by silnik gasł i po sprawie...
Stary NIssan Patrol ma 2 czujniki ciśnienia oleju,
jeden pokazuje w kabinie faktyczne ciśnienie na wskaźniku, drugi jest niby
"po nic", ale jeśli obydwa stwierdzą, że ciśnienie oleju jest poniżej 1 Atm,
to z automatu odcinają pompę paliwa i samochód gaśnie.
To jest ustrojstwo, które ma zapobiedz np. zatarciu silnika przy dużych
przechyłach,
ale patent prosty i skuteczny... Każde autko coś takiego powinno mieć i nie
byłoby problemu.
pozdr.
gr
-
27. Data: 2011-04-05 13:44:10
Temat: Re: [TVN Turbo] naprawa główna silnika
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości news:
> OT. Niedawno z Cavallinio dyskutowaliśmy o spalaniu w Pandzie.
> No i nie mógł uwierzyć, że mi paliła koło 10 litrów w trasie
> i koło 12 w mieście.
>
> Ostatnio miał miejsce częściowy remont silnika. No i po nim na
> ~27 litrach gazu przejechałem 335 km z czego jakieś 240 w trasie
> DC-Końskie-DC ze staniem w korkach na Prymasa i Al. Krakowskiej.
> Po przeliczeniu daje to jakieś ~8 litrów na 100 km w "cyklu mieszanym".
> W ogóle jakoś tak lżej jeździ i lepiej się zbiera. Powiedzmy,
> że spalanie spadło o jakieś ~3 litry (z 11 na 8), co daje ponad
> 25% wzrost efektywności silnika.
No tak, nie wiedziałem że jakimś zarżniętym padalcem jeździłeś.
-
28. Data: 2011-04-05 17:26:08
Temat: Re: [TVN Turbo] naprawa główna silnika
Od: "bratPit" <k...@o...pl>
>> oczywiście że tania sensacja, nawet gdyby zaproponowali mu tzw silnik
>> krótki (blok z wałem i tłokami) to nie wyjdzie tyle, no chyba że grupa VW
>> ma jakieś chore ceny na silniki,
>> ale na nowych częściach z ASO IMO nie powinno wyjść więcej niż połowa tej
>> kwoty,
>
>
> dopuszczasz, ze prócz panewek w dupe mogły dostać zawory, wałki
> zaworowe,prwadnice zaworów, tłoki, korby i wszystko inne co smarowane
> olejem, którego cisnienie sie nagle skończyło?
dopuszczam,
brat
-
29. Data: 2011-04-05 21:09:28
Temat: Re: [TVN Turbo] naprawa główna silnika
Od: megrims <m...@i...pl>
W dniu 2011-04-05 07:16, kml pisze:
>
> Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
>
>> Koledze wyszła korba w półtorarocznym Evo X. Ponieważ w ASO
>> stwierdzono, że data programowania komputera nie była zgodna
>> z datą produkcji auta (przez pół roku latało z Chip'em na
>> 400 KM) to wypieli się na gwarancje. Propozycja nowego
>> silnika: ponad 100.000 PLN :D.
>>
>> Udało się kupić silnik w rozbitego auta i od razu poszło
>> pod młotek.
>
> Tutaj to akurat nie widzę niczego złego po stronie ASO.
>
>
ja tez nie :D
-
30. Data: 2011-04-05 21:53:39
Temat: Re: [TVN Turbo] naprawa główna silnika
Od: to <t...@a...xyz>
begin kml
> Tutaj to akurat nie widzę niczego złego po stronie ASO.
To, że na gwarancji mu tego nie zrobili, to nie dziwne, ale cena za
silnik mogłaby być trochę bardziej sensowna...
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway