eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[TVN Turbo] naprawa główna silnika
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 74

  • 31. Data: 2011-04-05 21:56:02
    Temat: Re: [TVN Turbo] naprawa główna silnika
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Wojtek

    > Kiedy? jak w zasranym np. polonezie zapali?a
    > sie kontrolka i wskaOEnik pokaza? brak ci?nienia to ludzie potrafili
    > reagowaae, dzi? myl? p?yn spryskiwaczy z olejem a kolor czerwony z
    > ?ó?tym. za du?o tego!. Najlepiej jak by silnik gas? i po sprawie...

    U mnie w aucie o ciśnieniu oleju mówi jedynie mała czerwona kontrolka,
    która w słońcu jest słabo widoczna, a po za tym zasłania ją wieniec
    kierownicy. Szansa na to, że w krytycznej sytuacji ktokolwiek by ją
    zauważył jest bliska zeru. Zastanawiam się, czy specjalnie tak to
    zrobili. ;-)

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway


  • 32. Data: 2011-04-05 21:58:35
    Temat: Re: [TVN Turbo] naprawa główna silnika
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Kuba \(aka cita\)

    > ale rozumiesz, ze silnik padł całkowicie 500km po utracie gwarancji...
    > To nie był samochód z niewadomo jakim przebiegiem sprowadzony na
    > podstawie sfałszowanych dokumentów za kilka groszy euro przez Pana
    > Kazia, a zakup w salonie za duże pieniądze powinien do czegoś
    > zobowiązywać importera ...

    No, ale co z tego, że 500 km po? Zawsze musi być jakaś granica. A co byś
    powiedział, gdyby padł Ci silnik 500 km przed końcem gwarancji i gwarant
    by Ci powiedział, że nie naprawi bo gwarancji już prawie nie ma? ;)

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway


  • 33. Data: 2011-04-05 22:00:11
    Temat: Re: [TVN Turbo] naprawa główna silnika
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Rychu

    > Ostatnio miał miejsce częściowy remont silnika. No i po nim na ~27
    > litrach gazu przejechałem 335 km z czego jakieś 240 w trasie
    > DC-Końskie-DC ze staniem w korkach na Prymasa i Al. Krakowskiej. Po
    > przeliczeniu daje to jakieś ~8 litrów na 100 km w "cyklu mieszanym". W
    > ogóle jakoś tak lżej jeździ i lepiej się zbiera. Powiedzmy, że spalanie
    > spadło o jakieś ~3 litry (z 11 na 8), co daje ponad 25% wzrost
    > efektywności silnika.

    A nie wymieniłeś przy okazji jakiegoś czujnika, w stylu przepływki,
    lambdy czy czegoś takiego?

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway


  • 34. Data: 2011-04-05 23:06:55
    Temat: Re: [TVN Turbo] naprawa główna silnika
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2011-04-05 08:56, Grejon pisze:
    > W dniu 2011-04-05 08:35, Wojtek pisze:
    >> Najlepiej jak by silnik gasł i po sprawie...
    >
    > Wróć tutaj, jak ci się silnik podczas wyprzedzania zgaśnie.
    >
    Jestem! :-)
    Co prawda nie zgasł, ale przełączył się w tryb awaryjny podczas
    wyprzedzania ciągnika siodłowego z naczepą, tak gdzieś na wysokości
    tylnej osi ciągnika. Driver ciężarówki patrzył się zdziwiony dlaczego
    przestaliśmy (kierowca i ja) przyspieszać a wręcz zaczęliśmy zwalniać
    skoro miejsce do wyprzedzania się kończyło...
    W każdym razie wrażenie "niezapominalne". ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____________________________________________________
    __


  • 35. Data: 2011-04-05 23:16:51
    Temat: Re: [TVN Turbo] naprawa główna silnika
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2011-04-05 08:37, Kuba (aka cita) pisze:
    > ale rozumiesz, ze silnik padł całkowicie 500km po utracie gwarancji...
    > To nie był samochód z niewadomo jakim przebiegiem sprowadzony na
    > podstawie sfałszowanych dokumentów za kilka groszy euro przez Pana
    > Kazia, a zakup w salonie za duże pieniądze powinien do czegoś
    > zobowiązywać importera ...
    >
    No niby tak, ale jak komuś ukradną auto dzień (czy choćby godzinę) po
    wygaśnięciu polisy, (jeśli oczywiście wcześniej nowej nie zawarł) to...
    kicha.
    Sam doświadczyłem padu pierwszej cewki zapłonowej w Meganie tydzień po
    upływie gwarancji i - chciał, nie chciał - musiałem płacić za naprawę z
    własnej kieszeni. Gdyby awaria nastąpiła dwa tygodnie wcześniej nie
    byłoby problemu. Ale cóż... pech. Auto też było prosto z salonu.


    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____________________________________________________
    __


  • 36. Data: 2011-04-05 23:26:15
    Temat: Re: [TVN Turbo] naprawa główna silnika
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 05 Apr 2011 23:16:51 +0200, R2r wrote:
    >Sam doświadczyłem padu pierwszej cewki zapłonowej w Meganie tydzień po
    >upływie gwarancji i - chciał, nie chciał - musiałem płacić za naprawę z
    >własnej kieszeni. Gdyby awaria nastąpiła dwa tygodnie wcześniej nie
    >byłoby problemu. Ale cóż... pech. Auto też było prosto z salonu.

    Ale Renault ponoc nauczyl sie dbac o klienta i pozniej partycypowal w
    kosztach/dawal znizke nawet po gwarancji.
    Co prawda jak znam ceny ASO to nadal dobrze na tym zarabiali :-)

    J.


  • 37. Data: 2011-04-05 23:29:55
    Temat: Re: [TVN Turbo] naprawa główna silnika
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-04-05 09:11, Rychu pisze:

    > Ostatnio miał miejsce częściowy remont silnika. No i po nim na
    > ~27 litrach gazu przejechałem 335 km z czego jakieś 240 w trasie
    > DC-Końskie-DC ze staniem w korkach na Prymasa i Al. Krakowskiej.
    > Po przeliczeniu daje to jakieś ~8 litrów na 100 km w "cyklu mieszanym".
    > W ogóle jakoś tak lżej jeździ i lepiej się zbiera. Powiedzmy,
    > że spalanie spadło o jakieś ~3 litry (z 11 na 8), co daje ponad
    > 25% wzrost efektywności silnika.

    To co piszesz może oznaczać że wcześniej jeden cylinder zamiast napędzać
    silnik, to jedynie przepompowywał paliwo z dolotu do wydechu.


  • 38. Data: 2011-04-05 23:33:12
    Temat: Re: [TVN Turbo] naprawa główna silnika
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-04-05 23:29, Tomasz Pyra pisze:
    > W dniu 2011-04-05 09:11, Rychu pisze:
    >
    >> Ostatnio miał miejsce częściowy remont silnika. No i po nim na
    >> ~27 litrach gazu przejechałem 335 km z czego jakieś 240 w trasie
    >> DC-Końskie-DC ze staniem w korkach na Prymasa i Al. Krakowskiej.
    >> Po przeliczeniu daje to jakieś ~8 litrów na 100 km w "cyklu mieszanym".
    >> W ogóle jakoś tak lżej jeździ i lepiej się zbiera. Powiedzmy,
    >> że spalanie spadło o jakieś ~3 litry (z 11 na 8), co daje ponad
    >> 25% wzrost efektywności silnika.
    >
    > To co piszesz może oznaczać że wcześniej jeden cylinder zamiast napędzać
    > silnik, to jedynie przepompowywał paliwo z dolotu do wydechu.

    Niedawno opisywał, że mu spier... wymianę paska rozrządu.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...aster.pl
    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi


  • 39. Data: 2011-04-05 23:35:16
    Temat: Re: [TVN Turbo] naprawa główna silnika
    Od: "kml" <f...@g...lp>


    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
    news:4d9b7343$0$2437$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin kml
    >
    >> Tutaj to akurat nie widzę niczego złego po stronie ASO.
    >
    > To, że na gwarancji mu tego nie zrobili, to nie dziwne, ale cena za
    > silnik mogłaby być trochę bardziej sensowna...

    Jeżeli przeciętny silnik kosztuje kilkadziesiąt k PLN to czemu taki silnik
    nie miałby kosztować ponad 100. Swoją drogą jestem ciekawe ile kosztuje
    fabrycznie nowy silnik w USiA bo coś mam takie wrażenie, ze to nie jest tak
    duża wartość nowego samochodu.


    --
    pozdrawiam
    kml


  • 40. Data: 2011-04-05 23:37:28
    Temat: Re: [TVN Turbo] naprawa główna silnika
    Od: "kml" <f...@g...lp>


    Użytkownik "R2r" <b...@m...net.pl> napisał w wiadomości
    news:4d9b8473$0$2455$65785112@news.neostrada.pl...

    > Co prawda nie zgasł, ale przełączył się w tryb awaryjny podczas
    > wyprzedzania ciągnika siodłowego z naczepą, tak gdzieś na wysokości tylnej
    > osi ciągnika. Driver ciężarówki patrzył się zdziwiony dlaczego
    > przestaliśmy (kierowca i ja) przyspieszać a wręcz zaczęliśmy zwalniać
    > skoro miejsce do wyprzedzania się kończyło...
    > W każdym razie wrażenie "niezapominalne". ;-)

    Mój znajomy miał super zajebistego passata tdi i ten parch też tak zaczął
    robić - odcinał moc powyżej 3k rpm. Już po trzecim razie kolo wypracował
    odruch resetu samochodu poprzez odłączenie zapłonu. Naprawdę nie polecam
    takich eksperymentów.

    --
    pozdrawiam
    kml

strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5 ... 8


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: