    From: "bratPit" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [TVN Turbo] naprawa główna silnika
    Date: Mon, 4 Apr 2011 22:45:29 +0200

    > Właśnie oglądam TNV Turbo i zapodają, że facet ma 2 letnie
    > auto A3 2.0TDI, przejechał 100 kkm. Poszła mu pompa oleju
    > motoryna się zatarła i zaproponowali mu naprawę za 40
    > kPLN. Czy to nie jakieś jajca? Przecież wiadomo od zawsze,
    > że obecnie nie opłaca się naprawiać takich silników.
    > Z czego oni robią sensacje. Poszukać na allegro motoryny,
    > wymienić i wszystko na ten temat.

    oczywiście że tania sensacja, nawet gdyby zaproponowali mu tzw silnik krótki
    (blok z wałem i tłokami) to nie wyjdzie tyle, no chyba że grupa VW ma jakieś
    chore ceny na silniki,
    ale na nowych częściach z ASO IMO nie powinno wyjść więcej niż połowa tej
    kwoty,

    brat

    Ps nie sądzę żeby specjalnie było coś słychać po pracy silnika.