    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: TVN Turbo "Pirat"
    Date: Sun, 9 May 2010 23:18:00 +0200

    wiadomości news:09052010.714CD732@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail j...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    > co następuje:

    > rozumiem, zeto jest twoje zdanie, a nie prawda absolutna.
    > Pozwole sie z toba nie zgodzic.
    > Dla mnie najwazniejsze w przekroczeniu linii jezdni i wjazd na pas do
    > jazdy
    > w przeciwnym kierunku jest nie sam fakt przekroczenia a fakt znajdowania
    > sie po drugiej stronie.

    Możesz się ze mną nie zgadzać, ale pewnych praw nie zmienisz.
    Nawet jak się znajdujesz po drugiej stronie jezdni, żeby wrócić na swój pas
    MUSISZ przekroczyć linię na jezdni. Czyli zmieniasz pas. Chyba, że potrafisz
    wrócić na swój pas bez zmiany pasa - co wg mnie jest raczej niemożliwe.

    > Jezeli rzeczywiscie wierzysz w to, ze wszystkie przepisy sa tak napisane,
    > ze ustawodawca wpisuje to co ma na mysli to gratuluje idealizmu.
    > Jezeli jednka wiesz, ze jest inaczej, a mimo to piszesz to co powyzsze -
    > trudno bedzie nam dojsc do konsensusu.

    Ustawodawca wpisuje dokładnie to, co ma na myśli. Dlatego te przepisy mają
    tyle wyjątków.

    Jurand.