    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: TVN Turbo "Pirat"
    Date: Fri, 7 May 2010 03:44:02 +0000 (UTC)

    Użytkownik Jurand j...@i...pl ...

    > Nie żartuję - po prostu umiem dokładnie co do słowa interpretować
    > przepisy. Przepisy KD mają to do siebie, że MUSISZ je stosować
    > DOKŁADNIE słowo po słowie i nie dodawać nic od siebie, ani też nic nie
    > ujmować. Na razie Tobie tej umiejętności, jak widać, brakuje.
    > Zacytowałem Ci przepisy dokładnie tak, jakie jest ich brzmienie, a Ty
    > dalej udajesz, że tam nic takiego nie jest napisane.

    tylko pod warunkiem, jezeli przejezdzanie linii zinterpretujesz jako jej
    faktyczne przekraczanie, a nie jako znajdowanie sie na innym pasie niz
    swój.
    Intencja ustawodawcy była taka, ze masz nie znajdowac sie na innym pasie.
    Inaczej mowiac - jezeli zaczałes wyprzedzanie na przerywanej, dalej
    wyprzedzasz a masz linie jednostronnie przekraczalna, to znajdujac sie na
    pasie prawym (wyprzedzasz) wlasie przekraczasz linie ciagla i nie ma tu
    znaczenia, ze fizycznie jej nie przejezdzasz, wazne jest to, ze znajdujesz
    sie na złym pasie.