  • Data: 2010-05-06 21:17:17
    Temat: Re: TVN Turbo "Pirat"
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    .
> [...]
    >>> 100 PLN, otrzymasz odpowiedź i się będziesz wtedy mógł swoją wiedzą z
    >>> nami

    > Ja już napisałem, jaka jest moja interpretacja tego.

    Taka?
    "Nie żartuję - po prostu umiem dokładnie co do słowa interpretować przepisy.
    Przepisy KD mają to do siebie, że MUSISZ je stosować DOKŁADNIE słowo po
    słowie i nie dodawać nic od siebie, ani też nic nie ujmować."

    No to poszukaj przepisów, gdzie kiedy i dlaczego stosuje się linię P-3,
    jakie są warunki wyprzedzania, gdzie jest zabronione (i kiedy czasem
    dopuszczone))-- ale tak słowo po słowie.

    I zastanów się jeszcze nad tym:

    ">> Wyjątek jest jeden:
    > Ale tylko przy wyprzedzaniu!!!
    No tak, bo niby po co miałbyś przez chwilę jechać pasem dla ruchu w drugą
    stronę?"

    Podpowiem Ci, jest taki manewr -- omijanie...

    > Ty sobie możesz interpretować to jak chcesz - weryfikacji swojej
    > interpretacji dokonać możesz u odpowiednich osób. Ale skoro nie wierzysz
    > nikomu innemu, tylko sobie...

    A Ty komu wierzysz? I kto Cię weryfikuje?

    > A jeśli mi odpowiednio zapłacisz - napiszę za Ciebie odwołanie do sądu w
    > sytuacji, gdy otrzymasz mandat za takie zachowanie, jakie prezentowali
    > kierowcy w "Piracie".

    Kiepsko Ci manipulacje wychodzą -- ja nic o tym co prezentowali w "Piracie"
    nie pisałem, odniosłem się do Twojego ogólnego stwierdzenia:

    "1. Linię jednostronnie przerywaną można ZAWSZE przekroczyć OD STRONY LINII
    PRZERYWANEJ. To jest pierwsze primo i najważniejsze. Dopóki tego przepisu
    nie łamiesz - nie ma w ogóle mowy o nałożeniu jakiegokolwiek mandatu.".

    Uważaj na nisko latające kwantyfikatory.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]