eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 236

  • 141. Data: 2011-01-13 10:36:58
    Temat: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Od: Arek M <a...@g...pl>


    >> W rzeczywistosci, przynajmniej z moich obserwacji wiekszosc RWD ma
    >> klopot na sniegu (co doskonale widac na parkingach i ulicach jak spadnie
    >> snieg albo jest bardzo slisko czy we wspomnianym przez Ciebie
    >> programie). Tutaj na grupie zaden z wlascicieli RWD takich problemow nie ma,
    >
    > Bo obserwujesz jakies blondynki, wez sobie kogos z umiejetnosciami i
    > doswiadczeniem :-)

    No widzisz....
    Ja pisze o normalnej, okazyjnej obserwacji tego, co sie dzieje na
    ulicach w krytycznych warunkach.

    Bo dobrego kierowcy RWD to ze swieca szukać ... albo na pms :D

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM


  • 142. Data: 2011-01-13 10:49:59
    Temat: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/01/2011 17:56, Filip KK wrote:
    > W dniu 2011-01-12 18:50, kamil pisze:
    >> On 12/01/2011 17:37, Filip KK wrote:
    >>
    >>>>
    >>> Ok, Focus RS przejechał w 8:26 a BMW M3 GTS w 7:48, BMW M5 E60 w 8:13 i
    >>> masę innych BMW wyjebało Focus jak chciało.
    >>
    >>
    >> 350KM w RS i 450KM w M3 GTS. 50% wiecej mocy ma niby cokolwiek udowodnic?
    >>
    > To ten focus ma 225 koni czy 350? Bo to troszkę różnica, nie sądzisz?
    > Ponoć z tylnym napędem nie da się pokonać zakrętu, a tym bardziej jak
    > jest wielka moc. Jak widać jest odwrotnie, im większa moc tym szybciej
    > pokonasz cały lap.

    Przepraszam, 300 nie 350, literowka. Caly czas pisze o 300, google tez
    chyba masz?

    Zapytam jeszcze raz - co ma ten czas 450-konnego BMW udowodnic i czy
    twierdzisz, ze wszystkie zakrety na tym torze przejechano z gazem w
    podlodze? Akurat ring ma duzo lagodnych, szybkich zakretow i prostych,
    gdzie te 450KM daje ogromna przewage nad 300.


    Bardziej lopatologicznie nie potrafie juz tego wylozyc, jesli
    przerastaja cie proste fakty, wroc do szkoly.




    --
    Pozdrawiam
    Kamil


  • 143. Data: 2011-01-13 10:51:56
    Temat: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/01/2011 17:54, Filip KK wrote:
    > W dniu 2011-01-12 18:51, kamil pisze:
    >> On 12/01/2011 17:43, Filip KK wrote:
    >>> W dniu 2011-01-12 18:38, kamil pisze:
    >>>
    >>>> Zaczelo sie od jazdy w zakrecie, teraz mamy wyjscie z zakretu z dobrze
    >>>> ustawionym autem. Ustawiajac FWD na wyjsciu tez mozesz cisnac w podloge
    >>>> i to pomoze.
    >>>>
    >>> Po to jest napęd na tylnej osi a na przedniej sterowanie, żeby bez
    >>> problemu postawić auto bokiem przed zakrętem. W przednim napędzie musisz
    >>> ZABLOKOWAĆ tylne koła, żeby postawić go bokiem w zakręcie.
    >>
    >> Wcale nie musisz.
    >>
    > Żeby pokonać 270, musisz. :)

    I RWD w zakrety 270 wchodzisz zawsze z pelnym gazem i tak je
    przejezdzasz. Aha.



    >>
    > Zdecyduj się w takim razie, to Ty wyskoczyłeś z Focusem RS ze szperą i
    > BMW z 3,5 litrową benzyna, takimi autami kapelusze nie jeżdżą.

    Hehe, ja wyskoczylem? Kolego, cala dyskusja zaczela sie od twojego
    1000KM BMW na youtube, post z 12/01/2011 02:35.


    Nie pal wiecej tego swinstwa, nie dosc ze szkodzi, to jeszcze bedziesz
    miec klopoty, kiedy mama znajdzie.



    --
    Pozdrawiam
    Kamil


  • 144. Data: 2011-01-13 11:08:41
    Temat: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-13 10:49, kamil pisze:

    >>>> Ok, Focus RS przejechał w 8:26 a BMW M3 GTS w 7:48, BMW M5 E60 w 8:13 i
    >>>> masę innych BMW wyjebało Focus jak chciało.
    >>>
    >>>
    >>> 350KM w RS i 450KM w M3 GTS. 50% wiecej mocy ma niby cokolwiek
    >>> udowodnic?
    >>>
    >> To ten focus ma 225 koni czy 350? Bo to troszkę różnica, nie sądzisz?
    >> Ponoć z tylnym napędem nie da się pokonać zakrętu, a tym bardziej jak
    >> jest wielka moc. Jak widać jest odwrotnie, im większa moc tym szybciej
    >> pokonasz cały lap.
    >
    > Przepraszam, 300 nie 350, literowka. Caly czas pisze o 300, google tez
    > chyba masz?
    >
    Nadal między 300 a 450 nie ma różnicy 50%.
    Google mam ale liczę na to, że mój rozmówca wie o czym pisze.

    > Zapytam jeszcze raz - co ma ten czas 450-konnego BMW udowodnic

    Przecież wiesz co to jest trakcja. W przednim napędzie przy większej
    mocy coś takiego nie istnieje.

    > i czy
    > twierdzisz, ze wszystkie zakrety na tym torze przejechano z gazem w
    > podlodze?

    Coś Ty się tak uparł tego gazu w podłodze. 450 koni to nie zabawka
    zdalnie sterowana na 8 paluszków, że wciskasz "gaz do podłogi".

    > Akurat ring ma duzo lagodnych, szybkich zakretow i prostych,
    > gdzie te 450KM daje ogromna przewage nad 300.
    >
    Tym bardziej, jeśli nie wciskają gazu do podłogi (po Twojemu już piszę),
    to przejazdy powinny minimalnie od siebie różniące a nie diametralnie,
    bo przecież sztuka polega na przejechaniu odcinka na czas. Przy tak
    dużych mocach nie sądzę aby 300 czy 450 koni robiło aż tak wielką
    różnicę. I tu i tu bez problemu najmnnniejszego spowodujesz uślizg ośki
    napędzanej, więc sztuką pozostaje jazda na pograniczu utrzymania auta na
    jezdni.

    > Bardziej lopatologicznie nie potrafie juz tego wylozyc, jesli
    > przerastaja cie proste fakty, wroc do szkoly.
    >
    Przejażdżki personalne sobie odpuść.


  • 145. Data: 2011-01-13 11:09:27
    Temat: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Od: Arek M <a...@g...pl>


    > Zapytam jeszcze raz - co ma ten czas 450-konnego BMW udowodnic i czy
    > twierdzisz, ze wszystkie zakrety na tym torze przejechano z gazem w
    > podlodze? Akurat ring ma duzo lagodnych, szybkich zakretow i prostych,
    > gdzie te 450KM daje ogromna przewage nad 300.

    Nie zapominając o Dottinger Hohe, gdzie wszystko to, co auto z dobra
    v-max straci na zakretach tam zyska :)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM


  • 146. Data: 2011-01-13 11:10:41
    Temat: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-13 11:09, Arek M pisze:
    >
    >> Zapytam jeszcze raz - co ma ten czas 450-konnego BMW udowodnic i czy
    >> twierdzisz, ze wszystkie zakrety na tym torze przejechano z gazem w
    >> podlodze? Akurat ring ma duzo lagodnych, szybkich zakretow i prostych,
    >> gdzie te 450KM daje ogromna przewage nad 300.
    >
    > Nie zapominając o Dottinger Hohe, gdzie wszystko to, co auto z dobra
    > v-max straci na zakretach tam zyska :)
    >
    Idąc Waszym myśleniem: A FWD z mniejsza mocą jeśli taki wspaniały,
    straci na prostej, zyska w zakrętach. Więc wyniki powinny być prawie
    jednakowe.


  • 147. Data: 2011-01-13 11:16:06
    Temat: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-13 10:51, kamil pisze:

    >>>>> Zaczelo sie od jazdy w zakrecie, teraz mamy wyjscie z zakretu z dobrze
    >>>>> ustawionym autem. Ustawiajac FWD na wyjsciu tez mozesz cisnac w
    >>>>> podloge
    >>>>> i to pomoze.
    >>>>>
    >>>> Po to jest napęd na tylnej osi a na przedniej sterowanie, żeby bez
    >>>> problemu postawić auto bokiem przed zakrętem. W przednim napędzie
    >>>> musisz
    >>>> ZABLOKOWAĆ tylne koła, żeby postawić go bokiem w zakręcie.
    >>>
    >>> Wcale nie musisz.
    >>>
    >> Żeby pokonać 270, musisz. :)
    >
    > I RWD w zakrety 270 wchodzisz zawsze z pelnym gazem i tak je
    > przejezdzasz. Aha.
    >
    Stwierdzasz? Czy pytasz się? A może żalisz?


    >> Zdecyduj się w takim razie, to Ty wyskoczyłeś z Focusem RS ze szperą i
    >> BMW z 3,5 litrową benzyna, takimi autami kapelusze nie jeżdżą.
    >
    > Hehe, ja wyskoczylem? Kolego, cala dyskusja zaczela sie od twojego
    > 1000KM BMW na youtube, post z 12/01/2011 02:35.
    >
    Skoro pisałem o wyczynowym aucie, to po co zmieniasz temat o
    kapelusznikach w cywilnych autach?

    > Nie pal wiecej tego swinstwa, nie dosc ze szkodzi, to jeszcze bedziesz
    > miec klopoty, kiedy mama znajdzie.
    >
    Słuchaj, wycieczki personalne odpuść sobie, bo naprawdę nie wiesz z kim
    piszesz i po co Ci to? Nie palę nic takiego ani nic nie używam, jeśli TY
    to robisz, to współczuję i nie oceniaj innych przez Swój pryzmat.


  • 148. Data: 2011-01-13 11:25:54
    Temat: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2011-01-11 15:44, kamil wrote:
    > On 11/01/2011 13:50, Yans van Horn wrote:
    >> On 2011-01-11 14:02, kamil d wrote:
    >>> W dniu 2011-01-11 02:12, Piotr Molski pisze:
    >>>> Byl jeszcze jeden RWD - VW T3 1,9TDI 110 KM. Ten akurat przejechal
    >>>> czysto.
    >>>
    >>> Gość jadący w210 kombi też sobie poradził, nawet fajnie mu poślizgi
    >>> wyszły. W innych odcinkach nieźle dawał radę taki młody w MX5 ale było
    >>> widać, że często trenuje i auto przygotowane. Był też klient w nowym
    >>> Mustangu, przejechał mało efektownie ale afair czysto.
    >>
    >> Nie kłam! ;-) Samochody z napędem RWD nie mają prawa jeździć poprawnie
    >> po śliskiej nawierzchni ;-)
    >
    > A wy znowu jak dzieci, czy lepiej miec zlamana lewa czy prawa noge,
    > podczas gdy AWD przejezdaja obok biegajacych z lopatami wlascicieli
    > obydwu napedow.

    Napiszę tak.. nie ma watpliwosci, że dobrze skontruowanie AWD jest
    efektywniejszym napędem (efektywniejszym jeśli chodzi o przeniesienie
    mocy na nawierzchnie). Jednak nie demonizujmy :-)
    Nie stać mnei na starty AWD a FWD nie dostarcza przyjemności z jazdy -
    wybór naturalnie pada na RWD :-)

    Druga sprawa: jeśli kierowca dupa to żaden napęd mu nie pomoże - widać
    to po schludności przejazdu MX5 kontra AWD w subaraku.

    Jakby patrzeć z punktu widzenia codziennego użytkowania, to AWD w
    eksploatacji jednak droższe (paliwo, więcej częsci)

    Oglądając popisy na startujacych w rajdowej WOSP pod hotelem Forum w
    Krakowie, można stwierdzić, że żaden rodzaj napędu nie jest panaceum
    ponieważ najważniejsze są opony.
    Na zlodowaciałym placu bez kolców nie podchodź :-)

    To tylko moje 3-grosze. Nie liczę na dyskusję :-)

    PS: Właśnie skończyłem modyfikacje standardowego dyfra LSD 25% z E30 M3
    na N-grupowe 40%. Statyczne spięcie wyszło wręcz książkowo.. a
    dynamiczne... hmmmm... testy pokażą :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik


  • 149. Data: 2011-01-13 11:50:49
    Temat: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2011-01-12 22:14, Tomasz Pyra wrote:
    > W dniu 2011-01-12 21:49, Adam Płaszczyca pisze:
    >> Dnia Tue, 11 Jan 2011 21:59:30 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    >>
    >>> FWD może jest małe efektowne, ale za to efektywne. RWD odwrotnie.
    >>
    >> LOL. To dlaczego w rajdach FWD jakoś nie były i nie są popularne?
    >> Były RWD, potem nastała era AWD.
    >> FWD zawsze w dupie.
    >
    > No właśnie pooglądaj wyniki.
    > Na luźnych nawierzchniach wygrywa AWD, na suchym asfalcie FWD, a RWD
    > nigdzie nie wygrywa.

    ROTFL! :-) RWD jest bardzo mało popularne ponieważ rzadko ktory samochód
    RWD nowoprodukowany ma homologacje rajdową. Dlatego większość
    startujących RWD to samochody z lat ~90. A jednak....

    Klementowicz w 44-tym rajdzie Krakowskim zajęli pierwsze miejsce w
    generalce! Później BK2 ich wykluczyło za nieregulaminowe nawiercenia w
    drzwiach! Uwzgledniając ze mogło to mieć jakiś minimalny wpływ na wynik,
    to i tak: Słabe RWD (318is) z ~92r pokonuje wszystkie AWD i FWD.

    http://www.rallyonline.pl/index.php?1&modex=pnews&pg
    _%5Bgo%5D=6300&s=16228

    Klementowicz 318is wygrywa rajd Karkonoski. Ani on nadzwyczajnie mocny,
    ani nie ma dobrego zawieszenia a jednak...

    http://www.rajdy.v10.pl/Rajd,Karkonoski,Klementowicz
    ,wygrywa,pod,Sniezka,33317.html

    W klasyfikacji gości akurat, ale: AWD, AWD, RWD...

    http://rajdy.hoga.pl/rajdy_full.asp?strona=1&id=1311
    7

    To już zaczynasz odszczekiwać ?

    PS: Nie chce mi się szukać więcej...

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik


  • 150. Data: 2011-01-13 12:10:01
    Temat: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2011-01-13 11:50, Yans van Horn wrote:
    > On 2011-01-12 22:14, Tomasz Pyra wrote:
    >> W dniu 2011-01-12 21:49, Adam Płaszczyca pisze:
    >>> Dnia Tue, 11 Jan 2011 21:59:30 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    >>>
    >>>> FWD może jest małe efektowne, ale za to efektywne. RWD odwrotnie.
    >>>
    >>> LOL. To dlaczego w rajdach FWD jakoś nie były i nie są popularne?
    >>> Były RWD, potem nastała era AWD.
    >>> FWD zawsze w dupie.
    >>
    >> No właśnie pooglądaj wyniki.
    >> Na luźnych nawierzchniach wygrywa AWD, na suchym asfalcie FWD, a RWD
    >> nigdzie nie wygrywa.
    >
    > ROTFL! :-) RWD jest bardzo mało popularne ponieważ rzadko ktory samochód
    > RWD nowoprodukowany ma homologacje rajdową. Dlatego większość
    > startujących RWD to samochody z lat ~90. A jednak....

    Te RWD z lat 90-tych ścigają się z samochodami z 2005-2010 - zobacz jaka
    zmieniła się ilość generowanej mocy na lirt pojemności na niekorzyść
    starszych konstrukcji.. a mimo wszystko....

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

strony : 1 ... 10 ... 14 . [ 15 ] . 16 ... 24


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: