eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWDRe: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt
    -exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
    ED!not-for-mail
    Date: Fri, 14 Jan 2011 00:28:56 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    References: <1...@f...googlegroups.com>
    <iggtkg$72m$5@inews.gazeta.pl> <igh371$l46$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@f...googlegroups.com>
    <igh5ao$ij$1@news.onet.pl> <ighip9$e2l$1@news.onet.pl>
    <igieb2$cr8$1@news.onet.pl> <4d2cc4b1$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
    <c1.01.3P52JZ$02e@mike.oldfield.org.pl>
    <4d2e199c$0$2488$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d2eda0c$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d2efde9$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d2f2484$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d2f44d0$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    In-Reply-To: <s...@d...wkurw.org>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 41
    Message-ID: <4d2f8ab7$0$2499$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.123.252
    X-Trace: 1294961336 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2499 83.25.123.252:6481
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2342406
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-01-13 22:45, Robert Rędziak pisze:
    > On Thu, 13 Jan 2011 19:30:40 +0100, Tomasz Pyra
    > <h...@s...spam.spam> wrote:
    >
    >> Jedna z cech RWD z silnikiem z przodu- dłuższe nadwozia i większy moment
    >> bezwładności. Na torze to nie są to tak duże wady jak w rajdach.
    >
    > Dlaczego wadą ma być przewidywalne zachowanie i łagodna reakcja?

    Niby nie ma być.
    Ale jednak balast w autach przykręca się pod środkiem ciężkości żeby ten
    moment zmniejszyć.
    Gdyby moment bezwładności był zaletą, to przykręcałoby się go po pół w
    okolicach zderzaków.

    W ramach ciekawostki to gdzieś widziałem jak w NASCAR balast przykręcano
    właśnie na końcach samochodu - tylko tam może faktycznie im samochód
    łagodniejszy tym lepszy.

    >> Co więcej - założę się że firma z wizerunkiem marki takim jak BMW dała
    >> by dużo, żeby zrobić rajdówkę która mogłaby zdominować grupę N3/A7.
    >
    > Nie sądzę, żeby najtańsze i najwolniejsze auta z gamy były dobrą
    > wizytówką firmy

    A niekoniecznie.
    BMW lubi podkreślać w kampaniach reklamowych tylny napęd jako swój wyróżnik.
    Gdyby byli w stanie zrobić zwycięską rajdówkę S1600 na bazie 116, to
    mogliby to przekuć na duży sukces marketingowy na polu FWD vs RWD.

    Nie lansować tego jako sukcesu jedynki, a jako najdobitniejszy argument
    za RWD - czyli zwycięstwo w bezpośredniej konfrontacji.

    Dobre rozegrane mogłoby to konkretnie im dać większe korzyści
    marketingowe niż WRC.

    Natomiast ja obawiam się że mogłoby się to nie udać, a oni pewnie nawet
    już próbowali.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: