-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <58de4b92$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<58de8384$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
<58dfa72f$0$5155$65785112@news.neostrada.pl>
<58e09e69$0$5157$65785112@news.neostrada.pl>
<58e26353$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
<58e3650e$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: TVN Turbo
Date: Tue, 4 Apr 2017 12:46:57 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 170404-0, 04.04.2017), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 46
Message-ID: <58e379b0$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.72.242.154
X-Trace: 1491302835 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 662 89.72.242.154:3205
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2603046
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości
news:58e3650e$0$5160$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 2017-04-03 o 16:59, yabba pisze:
>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>> Problem jak widać złożony.. Bo i z jednej strony mechanicy nie chcieli
>>> podejmować się przekładki, a z drugiej nie ma żadnych podstaw żeby nie
>>> wierzyć Krisowi, który twierdzi że dało się to zrobić nawet w własnym
>>> zakresie.
>>
>> Od pewnego któregoś roku produkcji FSO1500 było w pełni kompatybilne z
>> Polonezem jeśli chodzi o skrzynie biegów - miały już skrzynie te same co
>> Polonez: 5 biegów i ukośny lewarek. Jako ciekawostka, to podobno były
>> nawet skrzynie 4 biegowe z ukośnym lewarkiem.
>> Jak napisałem powyżej, wcześniejsze serie FSO miały kilka niuansów
>> różniących od Poloneza, ale nie były to przeszkody niedopokonania w kilka
>> godzin.
>> Mechanikom się po prostu nie chciało kombinować jak mieli łatwy zarobek z
>> innych prostych napraw. A w tym Fiacie, to może trzeba bylo wyciąć otwór
>> w podłodze na lewarek, zmienić pedał sprzęgła z pompą sprzęgłową na pedał
>> z linką, może trzeba było coś wyciąć albo zaślepić w ścianie grodziowej,
>> zdemontować zbiorniczek plynu i rurki do wysprzęglika, może jeszcze
>> dobrać nową linkę i zębatkę do prędkościomierza? A potem klient i tak by
>> narzekał, że mu linka sprzęgła skrzypi w pancerzyku. :)
>> Chyba, że to omawiane FSO1500, to był w rzeczywistości jakiś egzemplarz
>> PF125p z serii MonteCarlo albo Acropolis z nietypowym silnikiem i pracy
>> byłoby jeszcze więcej. :))
>>
>
> I właśnie może być "pies pogrzebany" Gdy Poldek wszedł do produkcji to
> zmodernizowano również następcę Dużego Fiata, na tyle żeby jak najwięcej
> części i elementów (w tym skrzyni biegów) było ze sobą kompatybilnych.
> Kris mógł mieć już tą późniejszą wersję.
>
Wcześniejsze też były wymienne, ale nie na zasadzie plug&play. Przy wymianie
trzeba było włączyć myślenie.
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 04.04.17 23:51 Tomasz Pyra
- 05.04.17 12:37 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=