eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTVN Turbo › Re: TVN Turbo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <58de4b92$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <58de8384$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
    <58dfa72f$0$5155$65785112@news.neostrada.pl>
    <58e09e69$0$5157$65785112@news.neostrada.pl>
    <58e26353$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
    <58e3650e$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: TVN Turbo
    Date: Tue, 4 Apr 2017 12:46:57 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 170404-0, 04.04.2017), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 46
    Message-ID: <58e379b0$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.72.242.154
    X-Trace: 1491302835 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 662 89.72.242.154:3205
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2603046
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości
    news:58e3650e$0$5160$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2017-04-03 o 16:59, yabba pisze:
    >>
    >>>>>
    >>>>
    >>>
    >>> Problem jak widać złożony.. Bo i z jednej strony mechanicy nie chcieli
    >>> podejmować się przekładki, a z drugiej nie ma żadnych podstaw żeby nie
    >>> wierzyć Krisowi, który twierdzi że dało się to zrobić nawet w własnym
    >>> zakresie.
    >>
    >> Od pewnego któregoś roku produkcji FSO1500 było w pełni kompatybilne z
    >> Polonezem jeśli chodzi o skrzynie biegów - miały już skrzynie te same co
    >> Polonez: 5 biegów i ukośny lewarek. Jako ciekawostka, to podobno były
    >> nawet skrzynie 4 biegowe z ukośnym lewarkiem.
    >> Jak napisałem powyżej, wcześniejsze serie FSO miały kilka niuansów
    >> różniących od Poloneza, ale nie były to przeszkody niedopokonania w kilka
    >> godzin.
    >> Mechanikom się po prostu nie chciało kombinować jak mieli łatwy zarobek z
    >> innych prostych napraw. A w tym Fiacie, to może trzeba bylo wyciąć otwór
    >> w podłodze na lewarek, zmienić pedał sprzęgła z pompą sprzęgłową na pedał
    >> z linką, może trzeba było coś wyciąć albo zaślepić w ścianie grodziowej,
    >> zdemontować zbiorniczek plynu i rurki do wysprzęglika, może jeszcze
    >> dobrać nową linkę i zębatkę do prędkościomierza? A potem klient i tak by
    >> narzekał, że mu linka sprzęgła skrzypi w pancerzyku. :)
    >> Chyba, że to omawiane FSO1500, to był w rzeczywistości jakiś egzemplarz
    >> PF125p z serii MonteCarlo albo Acropolis z nietypowym silnikiem i pracy
    >> byłoby jeszcze więcej. :))
    >>
    >
    > I właśnie może być "pies pogrzebany" Gdy Poldek wszedł do produkcji to
    > zmodernizowano również następcę Dużego Fiata, na tyle żeby jak najwięcej
    > części i elementów (w tym skrzyni biegów) było ze sobą kompatybilnych.
    > Kris mógł mieć już tą późniejszą wersję.
    >

    Wcześniejsze też były wymienne, ale nie na zasadzie plug&play. Przy wymianie
    trzeba było włączyć myślenie.


    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: