eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTVN TurboRe: TVN Turbo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: TVN Turbo
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <58de4b92$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <58de8384$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
    <58dfa72f$0$5155$65785112@news.neostrada.pl>
    <58e09e69$0$5157$65785112@news.neostrada.pl>
    <58e26353$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Tue, 4 Apr 2017 11:19:10 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <58e26353$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 35
    Message-ID: <58e3650e$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 188.33.111.117
    X-Trace: 1491297550 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5160 188.33.111.117:1343
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2603040
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-04-03 o 16:59, yabba pisze:
    >
    >>>>
    >>>
    >>
    >> Problem jak widać złożony.. Bo i z jednej strony mechanicy nie
    >> chcieli podejmować się przekładki, a z drugiej nie ma żadnych podstaw
    >> żeby nie wierzyć Krisowi, który twierdzi że dało się to zrobić nawet
    >> w własnym zakresie.
    >
    > Od pewnego któregoś roku produkcji FSO1500 było w pełni kompatybilne z
    > Polonezem jeśli chodzi o skrzynie biegów - miały już skrzynie te same
    > co Polonez: 5 biegów i ukośny lewarek. Jako ciekawostka, to podobno
    > były nawet skrzynie 4 biegowe z ukośnym lewarkiem.
    > Jak napisałem powyżej, wcześniejsze serie FSO miały kilka niuansów
    > różniących od Poloneza, ale nie były to przeszkody niedopokonania w
    > kilka godzin.
    > Mechanikom się po prostu nie chciało kombinować jak mieli łatwy
    > zarobek z innych prostych napraw. A w tym Fiacie, to może trzeba bylo
    > wyciąć otwór w podłodze na lewarek, zmienić pedał sprzęgła z pompą
    > sprzęgłową na pedał z linką, może trzeba było coś wyciąć albo zaślepić
    > w ścianie grodziowej, zdemontować zbiorniczek plynu i rurki do
    > wysprzęglika, może jeszcze dobrać nową linkę i zębatkę do
    > prędkościomierza? A potem klient i tak by narzekał, że mu linka
    > sprzęgła skrzypi w pancerzyku. :)
    > Chyba, że to omawiane FSO1500, to był w rzeczywistości jakiś
    > egzemplarz PF125p z serii MonteCarlo albo Acropolis z nietypowym
    > silnikiem i pracy byłoby jeszcze więcej. :))
    >

    I właśnie może być "pies pogrzebany" Gdy Poldek wszedł do produkcji to
    zmodernizowano również następcę Dużego Fiata, na tyle żeby jak najwięcej
    części i elementów (w tym skrzyni biegów) było ze sobą kompatybilnych.
    Kris mógł mieć już tą późniejszą wersję.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: