eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTVN Turbo › Re: TVN Turbo
  • X-Received: by 10.157.84.22 with SMTP id j22mr287230oth.13.1490969755142; Fri, 31 Mar
    2017 07:15:55 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.157.84.22 with SMTP id j22mr287230oth.13.1490969755142; Fri, 31 Mar
    2017 07:15:55 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.glorb.com!y18no2565494itc.0!news-out.google.com!j72ni2291itb.0!nntp.
    google.com!y18no2560316itc.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups
    .com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 31 Mar 2017 07:15:54 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <58de62bf$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=217.115.65.7;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 217.115.65.7
    References: <58de4b92$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <58de62bf$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: TVN Turbo
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Fri, 31 Mar 2017 14:15:55 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2602816
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 31 marca 2017 16:08:01 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
    > W dniu 2017-03-31 o 15:37, Zenek Kapelinder pisze:
    > > Ogolnie do FSO ciezko sie oryginalna skrzynie wklada. Najrozsadniej jak nie ma
    trzeciego do skakania po silniku rozkrecic wydech na portkach, o ile stan nakretek
    wskazuje ze bezproblemowo da sie rozkrecic. Skrzynia piatka od Poloneza ma te same
    gabaryty, rozstaw mocowan, w tym samym miejscu naped linki szybkosciomierza i
    wlacznik swiatla cofania. Od stron silnika tez jest tak samo mocowana. Jest pelna
    zamiennosc skrzyn biegow cztero i piecio biegowych w FSO 1500. Pomijam drobny
    szczegol za FSO 1500 bylo rowniez produkowane ze skrzynia piatka.
    >
    >
    > Pamiętam wizyty w co najmniej kilku warsztatach i odprawienie z kwitkiem
    > ze słowami - "nie da się, za dużo problemów z taka zamianą", z tego co
    > pamiętam największy problem miało podobno być połączenie z wałem
    > napędowym. Nie pamiętam na czym dokładnie polegał problem, wg nich chyba
    > wał był za długi albo za krótki,. Albo nie współgrało jeszcze coś innego...
    >
    > Fabrycznie owszem - drugi FSO tego gościa miał już fabrycznie
    > zainstalowaną 5tkę.

    No wiesz. Dziś nie jest problemem znalezienie warsztatu gdzie ci z aluminium czy
    stali wyfrezują, nagwintują wszelkiej maści przekladki, "przejściówki" i inne
    pierdoły których zwykly warszat ani nie kupi ani nawet nie wie że istnieją.

    No i jakby sie troche nachodzić to i odpowiednie częsci dorobią, zahartują, odpuszczą
    i nawet nawęglą czy zaazotują jak trzeba. TV ma kase i czas więc jak ktoś jest
    obrotny i wie gdzie daną część sie da dorobić to dorobią.

    Ale zgadzam sie takie programy to czasem poważna porażka.
    Pamietam jak polegli na tym niezniszczalnym mercedesie co im zgnił i nigdzie nie dało
    się znaleźć odpowiednich blach i nawet czesci które dał sam Mercedes-Benz nie
    pomogły. Gostek przyjechał do nich autem jeżdzącym a spowrotem dostał kupe szmelcu na
    lawecie prosto na złom :)

    No i ostatnio nawet Ed China z tego angielskiego programu odszedł bo format kupili
    amerykanie i stwierdzili ze filmowanie jego napraw jest za trudne i za drogie :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: