  • Data: 2017-04-01 01:01:59
    Temat: Re: TVN Turbo
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-31 o 19:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Agent0700 k...@w...pl ...

    > A to akurat nieprawda.
    > Wielokrotnie pokazuja różne problemy poczawszy od pokazania własnie takich
    > urwanych srób, konczac na fachowcach ktorym zlecili robote i po miesiącu
    > odebrali auto nie zrobione.
    > A ze w programie trwa to 20 minut? Tak to juz jest magicznie w TV... :)

    Ktoś złośliwy mógł by powiedzieć, że jeśli pokazują warsztat Adama K. -
    Motoricus, to wszystko "gra i bucy", a jak inny warsztat, to "brud,
    smród i ubóstwo" ;)
    Ale programy mają to do siebie, że z założenia muszą być nieco tendencyjne.

    Mało oglądam programy Adama (widziałem kilka, może kilkanaście), ale też
    naciął się na minę z jakimś bodajże MB124.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam