  • Data: 2010-07-09 14:24:51
    Temat: Re: TVN: Dziś wpadka Komorowskieog - kamizelka na lewo
    Od: "L" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    nie cierpię karmić troli , ale popsułeś mi obiad tymi wypocinami:
    > H.Gronkiewczy-Waltz, J. Palikot, Z. Gilowska, Z. Cwiąkalski z PO mają wadę
    > wymowy) (D. Tusk, J. Palikot mają skrzywioną lewą wargę) (Itp)
    >... wolę to niż mlaskanie twego pryncypała - gdy go slucham oglądając w tv
    >mam odruch wymiotny bo wydaje mi się że za chwilę protezka mu wypadnie więc
    >mlaska usiłujac ją językiem przytrzymać-- gdy slucham go w radio to odglosy
    >przypominają mi nieskoordynowaną , nieśmiałą minetę

    > Po prostu gdyby Komorowski nie chciał reklamować firmy budującej
    > autostradę,
    > to Komorowoski zdjąłby kask.
    zwyczajowo , z mocy przepisu na budowach nosi się kaski - czysto
    hipotetycznie : gdyby przelatująca np. kaczka wyprózniła mu się twardym
    stolcem na glowę byłby wypadek przy pracy ? co najwyżej zawiniony bo brak
    kasku

    > Sztab i Komorowski
    > ma wyborców za ćwierciołków, którzy kupią wszstko - co sztab powie.
    akurat w tej kwestii prócz ciebie nikt do tego nie przykłada wagi , tak samo
    jak do tego którą reką POwiec podciera sobie tyłek

    > ubrał Komorowski kamizelkę odblaskami do środka, jest wiadomo jaka. (Żeby
    > się
    > odróżnić od robotników.)
    ano własnie - przynajmniej z daleka widać dla ochrony gdzie się gość
    znajduje . O co tu bić pianę ? Skup się chociażby na braku kultury w sejmie
    , tych których jesteś poplecznikiem . Widocznie bojażń o utratę fotela
    spowodowała wśród nich niechęć uniesienia zadów by podziękować za lata
    mordęgi - mają swoje koryta napełnione nie tylko przez swoich zwolennników,
    ale takze przeciwników politycznych i choćby szacunek dla pieniędzy
    podatników którym takie zachowanie kojarzy się z arogancją braci K należało
    złamać polecenie prezesa .
    Tak na marginesie , ciekaw jestem jak daleko posunie się dewocja zarażonych
    od prezesa mantrą " polegli męczeńską śmiercią " . Rozumiem że jeden z panów
    K spoczywając wśród KRÓLÓW nie potrzebuje mauzoleum - czyżby więc
    zawłaszczony pałac z przyleglościami miałby być mauzoleum dla kota ? pytanie
    retoryczne , nie zamierzam wdawać się w .... bo to nie ta grupa -
    przepraszam sybskrybentów tej grupy za karmienie trola - mea culpa , mea
    maxima culpa