  • 1. Data: 2010-07-02 21:55:56
    Temat: TVN: Dziś wpadka Komorowskieog - kamizelka na lewo
    Od: "Jakub Malec" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Komorowski codziennie ma potknięcie lub wykazuje się ignorancją. Tak jak ta w
    trakcie debaty telewizyjnej, że rząd PO podniósł średnią pensję. Komorowski
    twierdzi że ustawowo założył i ustawił wartość statystyczną - średnią, a
    kopalnie odkrywkowe gazu łupkowego niszczą środowisko. TVN w podsumowaniu
    debaty nie powiedział o tej wpadce widzom. Na serwisie youtube jest już słynny
    film "Bronisław "Wpadka" Komorowski przedstawi", gdzie w prześmiesznych pozach
    m.i. Komorowski czyta książkę do góry nogami. Akurat wziął do zdjęcia tą,
    która była najbliżej ręki i zrobił sobie zdjęcie pt "Czytam". Czy to ostatnia
    wpadki Komorowskiego ujawnione przed wyborcami? Chyba nie, to pierwsze z
    większej serii.

    Zobacz jak Komorowski w piątek nosi kamizelkę na lewo w czasie wizytowania
    budowy autostrady.

    TVN: "Ręka w rękę" (2:50 sekunda materiału)
    http://www.tvn24.pl/28377,1663315,0,1,reka-w-reke,fa
    kty_wiadomosc.html

  • 2. Data: 2010-07-03 06:46:25
    Temat: Re: Dziś wpadka Jakuba Malca
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jakub Malec" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Komorowski codziennie

    Jakubie Malec te fotomontaze juz tu byly.

  • 3. Data: 2010-07-03 07:56:39
    Od: Mario123 <b...@o...pl>

    W dniu 2010-07-02 23:55, Jakub Malec pisze:
    > jakąś papkę dla ciemnego ludu
    Naprawdę potężna wpadka, losy kraju są zagrożone.
    Przebrała się miarka zagłosuje na Czarka.

    Mariusz

  • 4. Data: 2010-07-03 17:42:27
    Od: Mark <...@o...pl>

    Dnia Fri, 2 Jul 2010 21:55:56 +0000 (UTC), Jakub Malec napisał(a):

    > Zobacz jak Komorowski w piątek nosi kamizelkę na lewo w czasie wizytowania
    > budowy autostrady.

    Jakim debilem - manipulantem i klamca trzeba byc zeby to napisac?
    Bo jestes manipulantem o zrytym berecie. Akurat ogladalem rano material z
    wizyty Komorowskiego na autostradzie w TVN24 i dziennikarz wyraznie pytal
    go o ta koszulke. Odpowiedz byla prosta i klarowna - na koszulce jest nazwa
    firmy budujacej, a jemu jako kandydatowi i marszalkowi nie wypada reklamowac
    zadnej firmy.
    Wiec to nie wpadka ale celowe dzialanie majace racjonalne wytlumaczenie,
    szkoda ze nie trafia do takich nedznych oszolomow jak ty

    --
    Mark

  • 5. Data: 2010-07-06 19:14:49
    Od: "Jakub Malec" <d...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > firmy budujacej, a jemu jako kandydatowi i marszalkowi nie wypada reklamowac

    Nie oglądaj TVN - TVN kłamie. I potem ty kłamiesz. Obejrzyj jeszcze raz
    materiał TVN'u i zobacz jak Komorowski w 3.02 minucie materiału pięknie
    pozycjonuje kask z nazwą firmy budującej autostradę GTC.

    Nie manipuluj.

  • 6. Data: 2010-07-07 06:43:48
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jakub Malec" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie oglądaj TVN - TVN kłamie. I potem ty kłamiesz. Obejrzyj jeszcze raz
    > materiał TVN'u i zobacz jak Komorowski w 3.02 minucie materiału pięknie
    > pozycjonuje kask z nazwą firmy budującej autostradę GTC.

    Moj drogi grupowy debilu - wiem, ze w wariatkowie niektorzy koledzy wmawiaja
    Ci, ze da sie kask zalozyc na lewa strone, ale powiem Ci w sekrecie: oni Cie
    oklamywali.

    PLONK dla moheryzmu

  • 7. Data: 2010-07-07 06:47:03
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-07-06 21:14, Jakub Malec pisze:

> [...]
    > materiał TVN'u i zobacz jak Komorowski w 3.02 minucie materiału pięknie
    > pozycjonuje kask z nazwą firmy budującej autostradę GTC.

    A co, kask też miał odwrócić na lewą stronę? Czy może wziąć własny?
    Irek

  • 8. Data: 2010-07-07 20:29:31
    Od: Mark <...@o...pl>

    Dnia Tue, 6 Jul 2010 19:14:49 +0000 (UTC), Jakub Malec napisał(a):

    > Nie oglądaj TVN - TVN kłamie. I potem ty kłamiesz.

    Komorowski tez klamie? bo powiedzial to sam, i wprost

    Obejrzyj jeszcze raz
    > materiał TVN'u i zobacz jak Komorowski w 3.02 minucie materiału pięknie
    > pozycjonuje kask z nazwą firmy budującej autostradę GTC.

    O ROTFL. A co, mial obrocic kask na lewa strone?;)
    Ale niektorzy to naprawde maja nasrane pod sufitem

    --
    Mark

  • 9. Data: 2010-07-08 23:20:43
    Od: "Jakub Malec" <d...@N...gazeta.pl>

    Idioto, jakim ktoś musi być skrajnym idiotą. A jest tak zasada
    antropomorficzna, że podobni sobie ludzie przyciągają podobnych. (D. Tusk,
    H.Gronkiewczy-Waltz, J. Palikot, Z. Gilowska, Z. Cwiąkalski z PO mają wadę
    wymowy) (D. Tusk, J. Palikot mają skrzywioną lewą wargę) (Itp)

    Po prostu gdyby Komorowski nie chciał reklamować firmy budującej autostradę,
    to Komorowoski zdjąłby kask.

    Dlaczego Komorowski w czasie wizytowania autostrady miał ubraną kamizelkę na
    lewo? Oto dlaczego. Sztab wyborczy utrzymuje, że "Komorowski ubrał kamizlekę
    na lewo, aby przyniosła mu szczęście"

    "Gazeta.pl" Kampania wyborcza na żywo
    http://wybory.gazeta.pl/wybory/1,106978,8090825,Kamp
    ania_wyborcza_na_zywo___ostatni_dzien__MINUTA.html?b
    o=1

    Taką informację o "kamizelce przynoszącej szczęście" podał Serwi Info TVP Info.

    Interesujące. W poprzedniej wersji Komorowski utrzymywał (TVN24), że
    Komorowski ubrał na lewo, bo nie chciał reklamować firmy. Sztab i Komorowski
    ma wyborców za ćwierciołków, którzy kupią wszstko - co sztab powie. Jest kilka
    wersji niezdaniego ubrania kamizelki prawo na lewo przez Komorowskiego, a to
    uczciwość reklamowa (TVN24), a to na przynoszone szczęście. A prawda dlaczego
    ubrał Komorowski kamizelkę odblaskami do środka, jest wiadomo jaka. (Żeby się
    odróżnić od robotników.)

  • 10. Data: 2010-07-09 14:24:51
    Od: "L" <n...@n...com>

    nie cierpię karmić troli , ale popsułeś mi obiad tymi wypocinami:
    > H.Gronkiewczy-Waltz, J. Palikot, Z. Gilowska, Z. Cwiąkalski z PO mają wadę
    > wymowy) (D. Tusk, J. Palikot mają skrzywioną lewą wargę) (Itp)
    >... wolę to niż mlaskanie twego pryncypała - gdy go slucham oglądając w tv
    >mam odruch wymiotny bo wydaje mi się że za chwilę protezka mu wypadnie więc
    >mlaska usiłujac ją językiem przytrzymać-- gdy slucham go w radio to odglosy
    >przypominają mi nieskoordynowaną , nieśmiałą minetę

    > Po prostu gdyby Komorowski nie chciał reklamować firmy budującej
    > autostradę,
    > to Komorowoski zdjąłby kask.
    zwyczajowo , z mocy przepisu na budowach nosi się kaski - czysto
    hipotetycznie : gdyby przelatująca np. kaczka wyprózniła mu się twardym
    stolcem na glowę byłby wypadek przy pracy ? co najwyżej zawiniony bo brak
    kasku

    > Sztab i Komorowski
    > ma wyborców za ćwierciołków, którzy kupią wszstko - co sztab powie.
    akurat w tej kwestii prócz ciebie nikt do tego nie przykłada wagi , tak samo
    jak do tego którą reką POwiec podciera sobie tyłek

    > ubrał Komorowski kamizelkę odblaskami do środka, jest wiadomo jaka. (Żeby
    > się
    > odróżnić od robotników.)
    ano własnie - przynajmniej z daleka widać dla ochrony gdzie się gość
    znajduje . O co tu bić pianę ? Skup się chociażby na braku kultury w sejmie
    , tych których jesteś poplecznikiem . Widocznie bojażń o utratę fotela
    spowodowała wśród nich niechęć uniesienia zadów by podziękować za lata
    mordęgi - mają swoje koryta napełnione nie tylko przez swoich zwolennników,
    ale takze przeciwników politycznych i choćby szacunek dla pieniędzy
    podatników którym takie zachowanie kojarzy się z arogancją braci K należało
    złamać polecenie prezesa .
    Tak na marginesie , ciekaw jestem jak daleko posunie się dewocja zarażonych
    od prezesa mantrą " polegli męczeńską śmiercią " . Rozumiem że jeden z panów
    K spoczywając wśród KRÓLÓW nie potrzebuje mauzoleum - czyżby więc
    zawłaszczony pałac z przyleglościami miałby być mauzoleum dla kota ? pytanie
    retoryczne , nie zamierzam wdawać się w .... bo to nie ta grupa -
    przepraszam sybskrybentów tej grupy za karmienie trola - mea culpa , mea
    maxima culpa