  • 21. Data: 2012-02-21 10:26:00
    Temat: Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze
    Od: "ela" <e...@g...pl>

  • 22. Data: 2012-02-21 12:46:58
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Jacek <a...@o...pl> napisał(a):

    > Wiesz, gdyby nie kanał Mango, to w życiu bym nie kupił satelity.;)

    Wątpię, by cię było stać na kupno SATELITY.
    Poszukaj sobie, jakie były koszty wystrzelania np. któregoś satelity z rodziny
    Eutelsat albo Astra.
    ODBIORNIKÓW SATELITARNYCH możesz sobie kupić nawet kilka....

  • 23. Data: 2012-02-21 12:51:57
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Wmak napisał tak:

    > Wątpię, by cię było stać na kupno SATELITY.
    > Poszukaj sobie, jakie były koszty wystrzelania np. któregoś satelity
    > z rodziny Eutelsat albo Astra.
    > ODBIORNIKÓW SATELITARNYCH możesz sobie kupić nawet kilka....

    http://allegro.pl/satelita-mechanizmu-roznicowego-iv
    eco-daily-i2073944727.html

    --
    Jarek

  • 24. Data: 2012-02-21 12:55:30
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Robert_J napisał:

    > Jeszcze trochę i nie trzeba będzie kupować gazety z programem,

    To takie rzeczy wciąż jeszcze trzeba kupować? Myślałem, że to
    jest w internecie albo przekazywane razem z nadawanym kanałem.

    --
    Jarek

  • 25. Data: 2012-02-21 14:35:29
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 21 Feb 2012 12:46:58 +0000 (UTC), Wmak napisał(a):

> [...]
    > Eutelsat albo Astra.
    > ODBIORNIKÓW SATELITARNYCH możesz sobie kupić nawet kilka....

    No i wykazałeś się tym, że nie wiesz, co to jest 'skrót myślowy', potoczny
    jezyk.

    Osioł jesteś.:)

  • 26. Data: 2012-02-21 15:01:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ela pisze tak:

> [...]
    > funkcjować TV cyfrowa naziemna - będzie można zrezygnować z
    > kablówki a antenę zamontować za oknem i odbierać ogólnodostępne

    Nie, źle. W polskiej tv cyfrowej nie ma co oglądać same cichopki i
    tańce z wiadrami. Jest to musztarda po obiedzie. Nie inwestowałbym
    zbytnio w nadajniki na ich miejscu. Zresztą pewnie sami o tym wiedzą.
    Internet wykończy telewizję.

    > Mieszkam w bloku, dawniej była taka właśnie antena ale żle
    > odbierała - czy dpbrze rozumiem że teraz odbiór ma być dużo
    > lepszy?

    Niekoniecznie, byłem podłączyć tv w mieszkaniu, w bloku z wielkiej
    płyty, które stoi 4km w lini prostej od nadajnika i na antenie
    pokojowej telewizor nie łapał cyfrowych kanałów. Za to w pokoju z oknem
    od strony nadajnika łapał.

    Wyjdzie w praniu. Jedyna nadzieja że zwiekszą tam moc nadajników.

    --
    Piter

  • 27. Data: 2012-02-21 21:28:08
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Jacek <a...@o...pl> napisał(a):

    > No i wykazałeś się tym, że nie wiesz, co to jest 'skrót myślowy', potoczny
    > jezyk.
    >
    > Osioł jesteś.:)

    W potocznym języku też nie należy mylić pojęć.
    A "skrót" niezły - z 36 tysięcy km zrobić ze 3 metry.

  • 28. Data: 2012-02-22 04:08:18
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 21 Feb 2012 21:28:08 +0000 (UTC), Wmak napisał(a):

    > W potocznym języku też nie należy mylić pojęć.
    > A "skrót" niezły - z 36 tysięcy km zrobić ze 3 metry.

    Heh, A kondon, to kondom, a nie kondensator. Nie pisz juz nic wiecej
    madralo.

  • 29. Data: 2012-02-22 08:33:00
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > To takie rzeczy wciąż jeszcze trzeba kupować? Myślałem, że
    > jest w internecie

    Nie upadłem jeszcze na głowę żeby odpalać komputer tylko po
    to, by sprawdzić co w TV ;-))

    > ...albo przekazywane razem z nadawanym kanałem.

    EPG to działa albo nie działa ;-). Zależy na którym kanale

  • 30. Data: 2012-02-22 08:36:16
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Internet wykończy telewizję.

    Nie zapędzaj się tak daleko ;-). Internet miał już wykończyć
    telefonię stacjonarną, a jakoś nie wyszło. Telefonia
    komórkowa miała z kolei wykończyć net stacjonarny, a też
    jakoś tego nie widać.