  • 1. Data: 2012-02-20 10:41:16
    Temat: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze
    Od: "ela" <e...@g...pl>

    Jesli dobrze zrozumiałam całą dyskusję - to jak w pełni zacznie funkcjować
    TV cyfrowa naziemna - będzie można zrezygnować z kablówki a antenę
    zamontować za oknem i odbierać ogólnodostępne programy.
    Mieszkam w bloku, dawniej była taka właśnie antena ale żle odbierała - czy
    dpbrze rozumiem że teraz odbiór ma być dużo lepszy?
    Do tego bowiem zagadnienia sprowadza sie cały sene mojego pytania.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2012-02-20 11:25:09
    Temat: Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 20-02-2012 o 11:41:16 ela <e...@g...pl> napisał(a):

    > Jesli dobrze zrozumia?am ca?? dyskusje - to jak w pe?ni zacznie
    > funkcjowaae
    > TV cyfrowa naziemna - bedzie mo?na zrezygnowaae z kablówki a antene
    > zamontowaae za oknem i odbieraae ogólnodostepne programy.
    > Mieszkam w bloku, dawniej by?a taka w?a?nie antena ale ?le odbiera?a -
    > czy
    > dpbrze rozumiem ?e teraz odbiór ma byae du?o lepszy?
    > Do tego bowiem zagadnienia sprowadza sie ca?y sene mojego pytania.
    > Pozdrawiam.
    Tak, a gdzie mieszkasz?

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 3. Data: 2012-02-20 11:25:48
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "ela" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jesli dobrze zrozumiałam całą dyskusję - to jak w pełni zacznie funkcjować
    > TV cyfrowa naziemna - będzie można zrezygnować z kablówki a antenę
    > zamontować za oknem i odbierać ogólnodostępne programy.

    O ile zarządca budynku pozwoli ci na zainstalowanie zewnętrznej anteny. Może
    się też okazać że elewacja skierowana w złą stronę i też będzie problem bo
    co ci z anteny która niczego nie odbierze?

    Marek

  • 4. Data: 2012-02-20 12:30:59
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

> [...]
    > odbierała - czy
    > dpbrze rozumiem że teraz odbiór ma być dużo lepszy?
    > Do tego bowiem zagadnienia sprowadza sie cały sene mojego

    Jeśli będziesz w zasięgu (i nie będzie przeszkód
    architektonicznych) to powinnaś odbierać te kanały. Zakładam
    że masz telewizor z tunerem MPEG 4. Jeśli wystarczy Ci
    oferta telewizji naziemnej to niczego więcej nie
    potrzebujesz. Bo na nic szczególnego w naziemnej nie masz co
    liczyć.

  • 5. Data: 2012-02-20 14:22:49
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jeśli wystarczy Ci oferta telewizji naziemnej to niczego więcej nie
    > potrzebujesz. Bo na nic szczególnego w naziemnej nie masz co liczyć.

    Hahahahaha A na co takiego szczególnego może liczyć od platform? Wszstko to
    same powtórki albo seriale dla zidiociałych gosposi.
    Spokojnie wystarczy multiplex a za zaoszczędzone pieniądze niech idzie 2x w
    miesiącu do kina z rodziną lub co drugi dzień pożyczy jakąś nowość w
    wypożyczalni.

    Marek

  • 6. Data: 2012-02-20 14:28:00
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Hahahahaha A na co takiego szczególnego może liczyć od
    > platform? Wszstko to same powtórki albo seriale dla
    > zidiociałych gosposi.

    Powiedz to kilku milionom ich abonentów ;-).

    > Spokojnie wystarczy multiplex a za zaoszczędzone pieniądze
    > niech idzie 2x w miesiącu do kina z rodziną lub co drugi
    > dzień pożyczy jakąś nowość w wypożyczalni.

    Przepraszam, ale co ciekawego pokazują w kinach? ;-)

  • 7. Data: 2012-02-20 14:56:22
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    W dniu 2012-02-20 15:28, Robert_J pisze:

    > Powiedz to kilku milionom ich abonentów ;-).

    a to przy okazji zapytam o programy w wersji cyfrowej w kablówkach:
    czy obecnie istnieje możliwość techniczna zaoferowania klientowi
    konkretnych, wybranych przez niego kanałów?
    Czyli nie chcę stu programów - w tym dziewięćdziesięciu gównianych
    - ale chcę mieć dziesięć dowolnych, które sobie wybiorę - oczywiście
    za niższą cenę.

    --
    Bogdan

  • 8. Data: 2012-02-20 14:59:17
    Od: tryton <d...@o...pl>

    > Hahahahaha A na co takiego szczególnego może liczyć od platform? Wszstko

    pewnie że po co skoro w internecie są nowości za darmo :>

  • 9. Data: 2012-02-20 15:11:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 Feb 2012 15:56:22 +0100 osobnik zwany BoDro
    wystukał:

> [...]
    > - w tym dziewięćdziesięciu gównianych - ale chcę mieć dziesięć
    > dowolnych, które sobie wybiorę - oczywiście za niższą cenę.

    mylisz możliwości techniczne z podejściem biznesowym.
    Technicznie jest to możliwe. Cena zależy nie od techniki a od strategii
    biznesowej.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2012-02-20 15:49:35
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    W dniu 2012-02-20 16:11, masti pisze:

    > mylisz możliwości techniczne z podejściem biznesowym.
    > Technicznie jest to możliwe. Cena zależy nie od techniki a od strategii
    > biznesowej.

    Nie nie mylę, bo pytam tylko o możliwości techniczne pakietowania
    wybranych przez klienta kanałów :-). Oczywiście mam świadomość, że
    interesem operatora jest zedrzeć maksymalnie, a obecny system (czyli to
    operator wybiera, jakie programy dostarczy w ramach konkretnych
    pakietów) jest pod taką filozofię ustawiony :-)

    --
    Bogdan