    From: Jacek Domański <j...@N...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze
    Date: Thu, 23 Feb 2012 14:35:25 +0100
    <jhttpa$g5e$1@inews.gazeta.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ji297v$nnf$1@inews.gazeta.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <lr8ayhzrtsw4.1665aih6gzm86$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a...@4...net>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <ji54te$rs2$1@news.icm.edu.pl>
    <ji57qd$8p8$1@inews.gazeta.pl>

    W dniu 23.02.2012 12:27, Robert_J pisze:

    > JA pierdzielę :-). Ty to piszesz poważnie czy żartujesz? Gatunek ludzki
    > jednak musi wyginąć... Odpalać komp, pisać jakieś skrypty, łączyć się,
    > aktualizować co minutę... Nie obraź się, ale chyba prościej mieć gazetę
    > pod ręką ;-). Ja kupuję "To i Owo" (MZ chyba najlepsza gazetka z
    > programem) za jakieś 2 złote i mogę nawet w sraczu przeczytać czy dziś
    > będzie coś ciekawego. Bez łączenia się z WWW, pisania skryptów itd... ;-).
    > Jak idziesz po mleko to też odpalasz komp i sprawdzasz na ceneo gdzie
    > jest najtańsze? Oczywiście nic mi do tego, tylko z ciekawości pytam :-).
> [...]

    No...kazdy program jaki jest w komputerze napisał jakiś taki wariat -
    dzieki temu możesz poczytać tą gazetke, bo ktoś ją na jakimś komputerze
    złożył....

    Skrypty napisałem wiele lat temu i one po prostu same się odpalają wraz
    z odpaleniem kompa - nie wymagaja one ode mnie zadnej obsługi (z
    wyjatkiem sytuacji kiedy coś zmieni sie na stronie WWW, ale to raz na
    kilka lat się zdarza).
    Jak sobie chce sprawdzic co leci w TV, to sobie patrze na pulpit - nie
    musze nawet przegladarki odpalac...

    To wyglada mniej wiecej tak:

    TVP 1 k 1
    14:25 Klan
    TVP 2 k 2
    13:55 Postaw na milion
    TV 4 k 3
    14:00 Dziewczyny z fortuną
    TVN k 4
    13:40 Ukryta prawda
    POLSAT k 5
    14:00 Pierwsza miłość
    TVN 24 k 6
    14:30 Serwis informacyjny, sport, biznes, pogoda
    TV POLONIA k 7
    13:45 Szansa na sukces
    TVN 7 k 8
    14:00 Sędzia Anna Maria Wesołowska
    TVP KULTURA k 8
    14:30 Informacje kulturalne
    TVP3 WARSZAWA k 10
    22:07 Kronika waw.pl
    TV PULS k 11
    14:00 Przygody małego Ezopa (Aesop's Fables)
    TELE 5 k 12
    14:30 News
    COMEDY CENTRAL k 13
    14:05 Wszyscy kochają Raymonda (Everybody Loves Raymond)
    POLSAT 2 k 14
    14:00 Supermodele (Make Me a Supermodel)
    ZONE EUROPA k 15
    14:30 Policja: kod 10-7 (Police Ten 7)
    NATIONAL GEOGRAPHIC k 16
    14:00 Tuz przed tragedią (Seconds From Disaster)
    DISCOVERY SCIENCE k 18
    14:00 Cuda stworzone przez człowieka (Man Made Marvels Asia)
    DISCOVERY k 17
    14:30 Jak to jest zrobione? (How It's Made)
    DOMO TV k 19
    14:15 Telesprzedaz

    No i coś ciekawego leci? :-)))

    PS.
    Teraz na kibel to sie z tabletem chadza ;-)

    --
    Jado

    From New ARM user:
    "I've seen example startup scripts and linker files and I have no idea
    what does what!"