  • Data: 2012-02-22 08:47:20
    Temat: Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Robert_J,

    Wednesday, February 22, 2012, 9:36:16 AM, you wrote:

    > Nie zapędzaj się tak daleko ;-). Internet miał już wykończyć
    > telefonię stacjonarną, a jakoś nie wyszło. Telefonia
    > komórkowa miała z kolei wykończyć net stacjonarny, a też
    > jakoś tego nie widać.

    Coś mieszasz - telefonia komórkowa wykańcza telefonię stacjonarną. I
    jest to niezbity fakt. Podobnie jak to, że już niedługo rozwiązania
    mobilne wykończą druciany dostęp do Internetu.

    Sam mam dodatkowy numer stacjonarny na komórce w Erze i zamiast
    telefonu z drutem - komórkę - też w Erze, ze starym TePSiAnym numerem
    stacjonarnym. Łącze mam przez WiMax a przymierzam się do LTE.

    VOIP cichcem wypiera klasyczne usługi telefoniczne - my naprawdę nie
    wiemy, którędy krążą nasze rozmowy. Telefonia od dawna się
    wirtualizuje.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl