  • Data: 2012-06-14 15:34:09
    Temat: Re: TV-PULS2 ciągle nadają sygnał kontrolny na MUX2
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 13, 8:41 am, z <z...@g...pl> wrote:

    > Ja bym tam jeszcze ze 3 kanały pogonił na cztery wiatry ze względów
    > estetyczno-edukacyjnych. Jak już ma nie być wiochy to konsekwentnie.
    > Brakuje jeszcze jakiegoś kibolskiego kanału (tak żeby być na czasie)
    > ;-) Żałość

    oczywiscie zgadzam sie z Toba, ze miejsce na MUX powinny w pierwszej
    kolejnosci otrzymac kanaly podnoszace poziom intelektualny i
    kulturalny spoleczenstwa.
    Rzad francuski bardzo silnie pelni role mecenasa kultury i sztuki,
    polski rzad wszystko likwiduje i w programie nauczania godziny
    HISTORII i GEOGRAFII zamienia na KOSMETOLOGIE.... tfu tfu!
    Potem chodza takie STRASZNE plastikowe kretynki na ktorych widok mi
    sie wyrywa...