  • 11. Data: 2009-05-11 08:24:53
    Temat: Re: TV N - problemy po aktualizacji software'u
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > no tak, jak ktoś widzi potrzebe nagrywania miernej jakości na dvd to
    > tak. dlatego dają możliwość nagrywania na dysku,

    Wszystkie nboxy mają dyski?
    Zresztą nie o to chodzi, tylko o to, że urządzenie zostało pozbawione
    funkcjonalności którą ma najprostsze dvd manty za 100 zł.
    Siara i tyle, a bronienie takiego badziewia jest conajmniej śmieszne.

    Cyfra też ma swoje za uszami, przez rok do dekodera pvr nie potrafili dodać
    nagrywania cyklicznego (teraz już nie wiem bo podziękowałem im za ten
    wspaniały sprzęt - plus dla nich że mogłem to zrobić , z n nie ma wyboru).
    Ja na to patrzę, to już faktycznie htpc sprawia najmniej tego typu
    problemów.

    > co do modułów to racja, polityki też, co do oprogramowania, to wydali
    > już więcej poprawek niż cyfra przez te wszystkie lata.

    Tyle że niewiele poprawili tymi poprawkami, jak źle było tak źle jest.

    > a to że przeważającej części uzytkowników komputerów korzysta z windowsa
    > to oznacza że jest on taki dobry? a pozostałe zostają w tyle?

    Raczej że wyznacza jakiś tam standard, a inne nie bardzo potrafią się do
    niego dostosować.
    Nbox ma tak samo - nie trzyma się wyznaczonych na rynku standardów których
    nieświadomy user spodziewa się w każdym urządzeniu.

  • 12. Data: 2009-05-11 08:29:55
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

> [...]
    > Nbox ma tak samo - nie trzyma się wyznaczonych na rynku standardów
    > których nieświadomy user spodziewa się w każdym urządzeniu.

    uznajmy, że tak jest, nie chce mi się już na ten temat dyskutować.
    znam podejścia klientów, a są one różne.
    nie mam zamiaru twierdzić, że nie ma wogóle problemów, ale nie ma
    co demonizować. ja uważam że są proste w obsłudze.

    END.

    pawell

  • 13. Data: 2009-05-11 12:06:54
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > jakoś ja nie mam problemów, tak samo moi klienci.

    Problem powstaje jak do tej pory było ok, a po "poprawce" softu już nie
    jest. Zaczynają się wtedy wędrówki ludów po APS-ach w poszukiwaniu nie
    wiadomo czego bo problem zazwyczaj tkwi w kompatybilności tuner-tv. I
    wymiany tunerów na nowe nic nie zmienią, wytłumacz teraz takiemu tłumokowi
    że nie ma racji jak ma? Skoro mu działało a nie działa.

  • 14. Data: 2009-05-11 12:36:53
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    BaX pisze:

> [...]
    > wymiany tunerów na nowe nic nie zmienią, wytłumacz teraz takiemu tłumokowi
    > że nie ma racji jak ma? Skoro mu działało a nie działa.

    zagdza się.
    zawsze można przełączyć w tryb dvi.

    pawell

  • 15. Data: 2009-05-11 19:29:34
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    > A czemu nie na Euro?
    > Nie prościej wywalić n z jego nboxem w diabły?
    >
    > Przecież ten sprzęt to jest totalna porażka od kiedy istnieje, zawsze coś
    > z nim jest nie tak, o tym żeby jednocześnie korzystać z dwóch wejść nie
    > wspominając.
    > A n nie ma oferty, która uzasadniały męki z ich pomysłami (czyt,
    > sprzętem). ==================================================
    No właśnie ... mam białą n-ke i ciągłe problemy z przełączaniem kanałów
    czasem po trzy razy przełączam .
    Drugie to często opóźnienie foni w stosunku do obrazu o kilka do 15 sekund
    .
    Blondynka z infolini poleca resetować tuner .
    Mam stary bo stary ale w doskonałym jeszcze stanie SONY KVE 2941E
    no i zmuszony jestem odbierać Euroscartem .
    Mam projektor BENQ W 500 i też problemy każdy film z HBO HD , TVN HD
    czy TV HD ma inne proporcje obrazu .Podłączony poprzez hdmi .
    Popełniłek kiedyś głupstwo i kupiłem drogi ekran z czarnymi ramkami .
    Teraz żałuje , bo zoom projektora nie wystarcza
    do ustawienia całego obrazu / z filmami DVD i Blu-ray z wypożyczalni niema
    żadnego problemu /.
    Kończy mi się umowa z n-ką . Poradźcie proszę czy przenieść się do C+ , czy
    Polsatu
    Zbyszek

  • 16. Data: 2009-05-11 21:29:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:gu

    > Kończy mi się umowa z n-ką . Poradźcie proszę czy przenieść się do C+ ,
    > czy Polsatu

    Zależy co chcesz oglądać.

  • 17. Data: 2009-05-12 05:44:04
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Zbyszek pisze:

> [...]
    > żadnego problemu /.
    > Kończy mi się umowa z n-ką . Poradźcie proszę czy przenieść się do C+ , czy

    a format tv masz ustawiony pewnie na 4:3.
    weź cyfre bez dekodera, dekoder kup sobie sam, lub
    zmontuj htpc.
    popatrz na dreambox-y.

    pawell