  • 21. Data: 2011-02-03 06:15:07
    Temat: Re: TV Internetowe - w stylu ipla
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-02-02 22:44, Cavallino pisze:

    > Czyli widzę że nic się nie zmieniło.

    k-wa, jak cytujesz to cytuj całe

  • 22. Data: 2011-02-03 09:42:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > k-wa, jak cytujesz to cytuj całe

    Wtedy nie miałoby to sensu, do tego miejsca napisałeś prawdę - to jest
    system dla gości z zadatkami na admina, nie dla normalnego użytkownika,
    które nie interesi konfiguracja systemu.

  • 23. Data: 2011-02-05 08:59:58
    Od: cyber_no_@_spam_sarocom.net

    > Wtedy nie miałoby to sensu, do tego miejsca napisałeś prawdę - to jest
    > system dla gości z zadatkami na admina, nie dla normalnego użytkownika,
    > które nie interesi konfiguracja systemu.
    bzdura, obecnie wiele dystrybucji linuxa zrobionych jest tak ze srednio
    rozgarniety uczen 1 klasy podstawowki sobie poradzi. pawel32 mial zapewne na
    mysli fakt iz i linux i windows i cokolwiek innego wymagaja odrobiny
    zaangazowania. windows tez trzeba umiec obslugiwac i w wielu przypadkach ta
    obsluga jest bardziej poroniona niz w linuxach, ilosc dostepnych
    kreatorow/konfiguratorow graficznych jest zblizona w obu przypadkach z tym
    ze linux oferuje Ci wglad z to co robi a windows robi to co chce on sam a
    nie jego uzytkownik. aspekt pod tytulem co lepsze kradziony windows czy
    darmowy linux zostawiam bo jest oczywisty.
    --
    Robert CyberM

  • 24. Data: 2011-02-05 18:58:58
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik <cyber_no_@_spam_sarocom.net> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy
    > darmowy linux zostawiam bo jest oczywisty.

    Masz rację, oczywiste że piracki Windows, nikogo nie okradłem i nie
    dałem w ryj, jest lepszy niż darmowy badziew z logo pingwina.

  • 25. Data: 2011-02-05 21:18:40
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 05.02.2011 pyton <p...@o...no> napisał/a:

    > Masz rację, oczywiste że piracki Windows, nikogo nie okradłem i nie
    > dałem w ryj, jest lepszy niż darmowy badziew z logo pingwina.

    O jak ja kocham takie wypowiedzi osób które używają tylko Windows i
    nie znają w ogóle Linuxa i go krytykują. A może masz wieloletnie
    doświadczenie w Windowsem i z Linuxem i może jeszcze z OSX aby
    wydawać takie opinie.

  • 26. Data: 2011-02-06 07:06:30
    Od: z <z...@g...pl>

    pyton pisze:
    > Masz rację, oczywiste że piracki Windows, nikogo nie okradłem i nie
    > dałem w ryj, jest lepszy niż darmowy badziew z logo pingwina.

    A zdajesz sobie sprawę że diler (MS) specjalnie udostępnia pirata żebyś
    sie przyzwyczaił, uzależnił a potem gdy już dorośniesz :-) dla świętego
    spokoju zakupił legalnego, żeby w twoje firmie każdy komp miał system i
    pakiet biurowy od MS od portiera po sekretarkę. Mało tego. Państwo w
    którym żyjesz będzie Twoje podatki wydawało na zakupy od dilera.
    To są miliony złotych wyrzucane w błoto.
    Myślisz że używając pirata walczysz z systemem-monopolistą? Ty robisz
    dokładnie to czego diler sobie życzy.

    Ale jeśli chcesz grać i to dokładnie w te same gry co kolega z ławki na
    windzie to proszę bardzo.

    Nie zmienia to faktu że zrównanie używania pirata do kradzieży jest
    przegięciem podyktowanym lobbingiem dilerów. Bo w sumie gdzie nie
    spojrzeć sami monopoliści dojący kasę bez cienia oddechu konkurencji na
    karku.

  • 27. Data: 2011-02-06 10:32:19
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 05.02.2011 19:58, pyton pisze:
    > Masz rację, oczywiste że piracki Windows, nikogo nie okradłem i nie
    > dałem w ryj, jest lepszy niż darmowy badziew z logo pingwina.

    idź do szkoły. jak skończysz to przestaniesz pierdolić.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 28. Data: 2011-02-06 12:25:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <cyber_no_@_spam_sarocom.net> napisał w wiadomości
    > bzdura, obecnie wiele dystrybucji linuxa zrobionych jest tak ze srednio
    > rozgarniety uczen 1 klasy podstawowki sobie poradzi.

    Bardzo możliwe, a problem polega właśnie na tym, że na każdym komputerze
    działać to będzie inaczej.
    A to już dyskwalifikuje taki wynalazek.

  • 29. Data: 2011-02-06 12:43:28
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 06.02.2011 Cavallino <c...@k...pl> napisał/a:
    > Użytkownik <cyber_no_@_spam_sarocom.net> napisał w wiadomości
    >
    > Bardzo możliwe, a problem polega właśnie na tym, że na każdym komputerze
    > działać to będzie inaczej.
    > A to już dyskwalifikuje taki wynalazek.

    No i 'średnio rozgarnięty uczeń 1 klasy podstawówki' to jednak nie jest
    typowy użytkownik komputera. Dla dzisiejszych małolatów elektronika to
    środkowisko naturalne.

  • 30. Data: 2011-02-06 12:50:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@m...com.pl>
    napisał w wiadomości news:

    > No i 'średnio rozgarnięty uczeń 1 klasy podstawówki' to jednak nie jest
    > typowy użytkownik komputera. Dla dzisiejszych małolatów elektronika to
    > środkowisko naturalne.

    A sprawdziłeś ilu z nich zagłębia się w to czym się posługują?
    Bo ja patrząc na moje jestem przerażony, dla nich nie ma różnicy czy OS jest
    w ROM tunera satelitarnego, czy na HDD komputera, ma się dać używać (w
    sensie grać na kompie najczęściej) tak samo i nie przejmować się tym jak to
    działa, o konfigurowaniu w ogóle nie wspominając.

    Czyli są pod tym względem bardziej zacofani niż starsze pokolenie w ich
    wieku, które wiele rzeczy musiało rozpoznać bojem, bo nikt starszy i
    dostępny na wyciągnięcie ręki nie był w stanie im pomóc.