    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: TV 32 cale
    Date: Fri, 18 Nov 2011 07:15:11 -0600

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:ja3to1$p1o$1@inews.gazeta.pl...

    > ty wiesz co to jest CCFL i czym wspolczesne CCFL rozni sie od tego sprzed
    > paru lat?

    Doskonale wiem czym jest CCFL.

    > gdzie to napisano?
    > mowa o TV 32 cale, a utor wprost spytal o LCD (w co wpada
    > i technologia CCFL i LED) 'znafco' od siedmiu bolesci

    Tak Ci się tylko wydaje. W handlu przez LCD oznacza się telewizory
    z podświetleniem CCFL, oznaczeniem LED oznacza się telewizory
    LCD z podświetleniem LED. Proponuję abyś nie odgrywał roli
    znawcy skoro ewidentnie się nie znasz w temacie.

    > przyklad z brzegu 'znafco' tematu
    > http://www.samsung.com/pl/consumer/tv-audio-video/te
    levisions/lcd-tv/index.idx?pagetype=subtype_p2

    No ale co mi pokazujesz? Te z literką B w modelu to modele z 2009 roku.
    Te z literką C to modele z 2010 roku. Nieliczne na tej liście z literką D
    to dopiero nowe modele z 2011 roku - jest ich już tylko garstka.

    > a teraz sam sprawdz oferty innych producentow (sony, philips,...)
    > A jesli szukac LED to tylko przykladowo : 'full matrix' a nie
    > krawedziowki, ktora ma wiecej wad niz CCFL. Ale cena...

    Te wady są wyolbrzymione i niewidoczne w czasie normalnego oglądania TV.
    A piszę to z doświadczenia bo sam mam 46D7000 który ma LED krawędziowe.