  • Data: 2011-11-19 06:23:25
    Temat: Re: TV 32 cale
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:ja6cve$eo3$1@inews.gazeta.pl...

    > tak Ci sie wydaje :)
    > Podswietlenie za pomoca dwoch listew LED - to nie jest technologia
    > LED - tylko 'krawedziowka'

    Nie ma w handlu obecnie telewizorów LED w sensie LED jako
    świecące piksele. LEDów używa się wyłącznie do podświetlania
    tła LCD. A czy kładzie się je za LCD czy obok to bez znaczenia,
    obie wersje nazywa się TV LED.

    > nie mam wplywu co tam samsung ma w ofercie na chwile obecna
    > niemniej te produkty sa w ciaglej sprzedazy

    To, że modele 2009 są wciąż w sprzedaży nie znaczy że się je
    wciąż produkuje ani że się takie telewizory jeszcze projektuje.

    > to jest tylko podswietlenie LED - to nie jest TV LED jak Ci sie wydaje
    > (tylko krawedziowka) i porownujac CCFL do krawedziowki dalej podtrzymuje
    > swoje zdanie (zreszta serwisy tzw benchmarkowe robia to samo).

    Mi się nic nie wydaje. Ja wiem czym się różni telewizor oznaczony
    w handlu LED od tlewizora oznaczonego LCD. Oba mają dokładnie
    tą samą zasadę działania: panel LCD blokuje lub nie blokuje strumień
    światła dochodzący do widza z podświetlenia. Krawędziówka
    czy nie, LED jest tylko źródłem jednolitego światła białego a LCD
    tworzy obraz złożony z kolorowych pikseli.

    > Jak kupisz sobie prawdziwy TV w technologii LED - to sie wowczas pochwal.
    >
    > Widac iPhone przemielil Ci juz mozg doszczetnie - tutaj tez sie zaczniesz
    > wymadrzac jak na innych grupach (typu GSM na ten przyklad) ?

    Tobie zdaje się coś się pokiełbasiło i wydaje Ci się że "niekrawędziówka
    LED"
    to będzie prawdziwy telewizor w którym piksele świecą diodami LED...
    Krawędziówka czy nie - LED oznacza "led backlight" a obraz wciąż tworzy LCD.