  • Data: 2011-11-17 21:18:56
    Temat: Re: TV 32 cale
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-17 15:21, Pszemol pisze:

    > Widzę, że odezwał się znawca... Jakie CCFL???

    ty wiesz co to jest CCFL i czym wspolczesne CCFL rozni sie od tego
    sprzed paru lat?

    > Mowa o telewizorach z podświetleniem LED.

    gdzie to napisano?
    mowa o TV 32 cale, a utor wprost spytal o LCD (w co wpada i technologia
    CCFL i LED) 'znafco' od siedmiu bolesci

    > Jeśli zobaczysz na modele telewizorów z tego roku to nie ma innych
    > jak tylko takie cieniutkie, właśnie z podświetleniem LED krawędziowym.

    przyklad z brzegu 'znafco' tematu
    http://www.samsung.com/pl/consumer/tv-audio-video/te
    levisions/lcd-tv/index.idx?pagetype=subtype_p2

    a teraz sam sprawdz oferty innych producentow (sony, philips,...)
    A jesli szukac LED to tylko przykladowo : 'full matrix' a nie
    krawedziowki, ktora ma wiecej wad niz CCFL. Ale cena...

    --
    pozdr
    Adam (AL)