  • Data: 2011-11-18 19:51:11
    Temat: Re: TV 32 cale
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-18 14:15, Pszemol pisze:

    > Doskonale wiem czym jest CCFL.

    > Tak Ci się tylko wydaje. W handlu przez LCD oznacza się telewizory
    > z podświetleniem CCFL, oznaczeniem LED oznacza się telewizory
    > LCD z podświetleniem LED. Proponuję abyś nie odgrywał roli
    > znawcy skoro ewidentnie się nie znasz w temacie.

    tak Ci sie wydaje :)
    Podswietlenie za pomoca dwoch listew LED - to nie jest technologia LED -
    tylko 'krawedziowka'

    levisions/lcd-tv/index.idx?pagetype=subtype_p2

    > No ale co mi pokazujesz? Te z literką B w modelu to modele z 2009 roku.
    > Te z literką C to modele z 2010 roku. Nieliczne na tej liście z literką D
    > to dopiero nowe modele z 2011 roku - jest ich już tylko garstka.

    nie mam wplywu co tam samsung ma w ofercie na chwile obecna
    niemniej te produkty sa w ciaglej sprzedazy

    > Te wady są wyolbrzymione i niewidoczne w czasie normalnego oglądania TV.
    > A piszę to z doświadczenia bo sam mam 46D7000 który ma LED krawędziowe.

    to jest tylko podswietlenie LED - to nie jest TV LED jak Ci sie wydaje
    (tylko krawedziowka) i porownujac CCFL do krawedziowki dalej podtrzymuje
    swoje zdanie (zreszta serwisy tzw benchmarkowe robia to samo).

    Jak kupisz sobie prawdziwy TV w technologii LED - to sie wowczas pochwal.

    Widac iPhone przemielil Ci juz mozg doszczetnie - tutaj tez sie
    zaczniesz wymadrzac jak na innych grupach (typu GSM na ten przyklad) ?

    --
    pozdr
    Adam (AL)