  • 41. Data: 2009-12-01 20:23:05
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: Kamil Raczyński <k...@g...com>

    On 01.12.2009 20:49, Wojciech Puchar wrote:

    > Natomiast Ty chyba nie, zacznie się od blokowania portu 25, skończy na
    > blokowaniu wszystkiego poza 80, a przy 80 tylko wybrane "certyfikowane"
    > hosty

    "Disiaj ławka, jutro agencja towarzyska, pojutrze spalarnia śmieci!
    Chciałaby mieć Pani pod oknem spalarnię śmieci?"
    ( KMN - Ławeczka )

    TP miała problem z użytkownikami Neostrady, masowo wysyłającymi spam.
    Problem został zlikwidowany.

    Kamil Raczyński

  • 42. Data: 2009-12-01 20:25:59
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven> wrote:

    > Cisnął bym do bólu taką panią, bardzo nie lubie jak mi ktoś kit na
    > infolini wciska. Anyway akurat odblokować to sobie możesz to sam bez ich
    > ingerencji.

    To jest zapewne tak, jak w kasach kolejowych na dalekiej Syberii, w dwóch
    kolejnych kasach panienka mówi, że biletów niet, w trzeciej zaś kasie,
    że bilety są.

    Swoją drogą, jak dla mnie jest to sukces, wprowadzenie tej blokady.
    Nie sądziłem, że w realiach dużej korporacji i mega procedur uda się
    coś takiego przeprowadzić w skończonym czasie. Nic, tylko pogratulować.
    To, że nie rozwiąże to problemu z botnetami, to już inna sprawa.

    --
    ŁT

  • 43. Data: 2009-12-01 20:28:49
    Od: Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven>

    Dnia 01.12.2009 Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net> napisał/a:

> [...]
    > coś takiego przeprowadzić w skończonym czasie. Nic, tylko pogratulować.
    > To, że nie rozwiąże to problemu z botnetami, to już inna sprawa.

    To chyba nie ma rozwiązywać problemów botnetów i spamu, tylko problem
    firmy z dużą ilościa użytkowników którzy świadomie lub nie słali tony
    spamu.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Jagiełło

  • 44. Data: 2009-12-01 20:34:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Dec 2009 20:11:31 +0000, osobnik zwany Łukasz
    Jagiełło wystukał:

    > Cisnął bym do bólu taką panią, bardzo nie lubie jak mi ktoś kit na
    > infolini wciska. Anyway akurat odblokować to sobie możesz to sam bez ich
    > ingerencji.

    i to jest błąd. nie ma żadnego powodu by 25 odblokowywać dla dynamicznych
    IP

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 45. Data: 2009-12-01 20:39:51
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Nie prawda. Zmienia politykę "domyślną", ale możesz przecież nie używać
    > polityki "domyślnej".

    zgodnie z tym co otrzymałem podczas 2 rozmów z BOK (drugą opublikowałem) -
    musze.

  • 46. Data: 2009-12-01 20:40:59
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > naprawdę? a czytałeś RFC, które wreszcie zaimplementowali? Bo do tej pory

    Jako firma komunikacyjna ma zapewnić wyłącznie transmisje pakietów IP,
    reszta to może być - jako usługa dodatkowa i opcjonalna. Chyba że by zawarli
    to w umowie.

  • 47. Data: 2009-12-01 20:41:44
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > TP miała problem z użytkownikami Neostrady, masowo wysyłającymi spam.
    > Problem został zlikwidowany.
    Wraz z częścią użytkowników. nie tych co wysyłali spam. Tamci będą dalej za
    jakiś czas, z zdwojoną siłą

  • 48. Data: 2009-12-01 20:42:42
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Wojciech Puchar" <w...@w...tensor.gdynia.pl> napisał w
    wiadomości news:1259696949.857623@wojteks.tensor.gdynia.pl...

    > mam. po co odpowiadasz skoro tak uważasz.

    Ja nie odpowiadam, ja pytam - widze, ze zarowno myslenie jak i czytane masz
    w odwrotnej notacji.

  • 49. Data: 2009-12-01 20:44:09
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Łukasz Jagiełło" <L...@p...in.heaven> napisał w wiadomości

    > Cisnął bym do bólu taką panią

    A w jakim celu - czyjs bol sprawia Ci przyjemnosc?

  • 50. Data: 2009-12-01 20:44:33
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Cisnął bym do bólu taką panią, bardzo nie lubie jak mi ktoś kit na
    > infolini wciska. Anyway akurat odblokować to sobie możesz to sam bez ich
    > ingerencji.

    Cała historia wyglądała tak:

    gość (znajomy) ma neostrade i miał problem, powiedziałem mu że z tego co
    wiem można odblokować i niech poszuka listu od TP. listu nie znalazł, ale
    zadzwonił na infolinie gdzie mu powiedzieli że się NIE DA.

    dzwoniłem raz sam - usłyszałem nie tylko że się nie da ale że "wszyscy teraz
    blokują w polsce".

    Po tym - ustawiłem nagrywanie i zadzwoniłem po raz drugi. Usłyszałem to co
    słyszeliście.

    Tak więc - 3 różnych konsultantów z pełną powagą kłamie.

    Jaki tego cel? Mam wrażenie że spam to tylko pretekst chodzi o stopniową
    coraz większą ingerencje w dostęp do internetu.