  • 51. Data: 2009-12-01 20:45:33
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Swoją drogą, jak dla mnie jest to sukces, wprowadzenie tej blokady.
    > Nie sądziłem, że w realiach dużej korporacji i mega procedur uda się
    > coś takiego przeprowadzić w skończonym czasie. Nic, tylko pogratulować.
    > To, że nie rozwiąże to problemu z botnetami, to już inna sprawa.

    Napewno stworzy nowe. Problemu spambotów nie rozwiąże. Więcej - zaostrzy, bo
    dopasują botnety do nowej sytuacji

  • 52. Data: 2009-12-01 20:46:40
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > i to jest błąd. nie ma żadnego powodu by 25 odblokowywać dla dynamicznych
    > IP

    Jest. to nie jest w ogóle ich sprawa co kto przesyła i jakimi portami, tak
    długo jak ktoś nie jest chociaż podejrzany o przestępstwo.

  • 53. Data: 2009-12-01 20:49:13
    Od: Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven>

    Dnia 01.12.2009 masti <g...@t...hell> napisał/a:

    > i to jest błąd. nie ma żadnego powodu by 25 odblokowywać dla dynamicznych
    > IP

    Jak to nie ma, może ktoś ma jakąś usługę która akurat ma zaszytą
    komunikację na tym porcie, wkońcu nikt Ci nie może zabronić puszczania
    np. ruchu HTTP na porcie 25. To że się tak nie robi i domyślnie jest na
    innym, nie oznacza, że nie możesz sobie akurat dla swojego widzimisie
    właśnie po tym porcie się komunikować. Jak rozumiem w umowie nie ma
    informacji, że TP oferuje ograniczony dostęp tylko na wybranych portach,
    więc klient powinien mieć możliwośc używania wszystkich.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Jagiełło

  • 54. Data: 2009-12-01 20:53:26
    Od: Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven>

    Dnia 01.12.2009 Ghost <g...@e...pl> napisał/a:

    > A w jakim celu - czyjs bol sprawia Ci przyjemnosc?

    Wymagam, żeby osoba na infolinii nie plotła głupot i wykonywała swoją
    pracę. Jak czegoś nie wie, to niech się dowie, zapyta, przecież nie
    pracuje tam sama, a jak jest zbyt głupia do pracy na infolinii to niech
    znajdzie sobie pracę w której nie będzie powodowała więcej szkody niż
    pożytku.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Jagiełło

  • 55. Data: 2009-12-01 20:55:50
    Od: Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven>

    Dnia 01.12.2009 Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl> napisał/a:

    > Cała historia wyglądała tak:
    >
    > gość (znajomy) ma neostrade i miał problem, powiedziałem mu że z tego co
    > wiem można odblokować i niech poszuka listu od TP. listu nie znalazł, ale
    > zadzwonił na infolinie gdzie mu powiedzieli że się NIE DA.
    >
    > dzwoniłem raz sam - usłyszałem nie tylko że się nie da ale że "wszyscy teraz
    > blokują w polsce".
    >
    > Po tym - ustawiłem nagrywanie i zadzwoniłem po raz drugi. Usłyszałem to co
    > słyszeliście.
    >
    > Tak więc - 3 różnych konsultantów z pełną powagą kłamie.

    Norma, na infoliniach orange też im się zdarza, że mówią jedno i robią
    lub też raczej nie robią nic. Kilka razy przyłapałem już na tym
    konsultantów więc przezornie nagrywam sobie rozmowy z nimi. Bo inaczej
    ciężko coś udowodnić.

    > Jaki tego cel? Mam wrażenie że spam to tylko pretekst chodzi o stopniową
    > coraz większą ingerencje w dostęp do internetu.

    Bez przesady.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Jagiełło

  • 56. Data: 2009-12-01 20:58:32
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Łukasz Jagiełło" <L...@p...in.heaven> napisał w wiadomości

> [...]
    > pracuje tam sama, a jak jest zbyt głupia do pracy na infolinii to niech
    > znajdzie sobie pracę w której nie będzie powodowała więcej szkody niż

    Jestes zbyt glupi by zrozumiec, ze to nie musi byc jej wina.

  • 57. Data: 2009-12-01 21:02:23
    Od: Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven>

    > Jestes zbyt glupi by zrozumiec, ze to nie musi byc jej wina.

    Ta pani powinna używać głowy, a nie jechać schemat jak automat. Bo do
    pogadania z automatem jest inny przycisk w menu. Istnieją supporty które
    rozwiązują problemy nieszablonowe (ostatnio miło mnie zaskoczył support
    HP i to odnośnie urządzeń SOHO)

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Jagiełło

  • 58. Data: 2009-12-01 21:04:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Dec 2009 20:49:13 +0000, osobnik zwany Łukasz
    Jagiełło wystukał:

    > Jak to nie ma, może ktoś ma jakąś usługę która akurat ma zaszytą

    RFC czytał? i masz w umowie zagwarantowane otwarcie wszystkich portów i
    jeszcze może z podziałem na TCP i UPD? :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 60. Data: 2009-12-01 21:04:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Dec 2009 20:41:44 +0000, osobnik zwany Wojciech
    Puchar wystukał:

    > Wraz z częścią użytkowników. nie tych co wysyłali spam. Tamci będą dalej
    > za jakiś czas, z zdwojoną siłą

    piszesz jak trafiony nową polityką spamer

  • 59. Data: 2009-12-01 21:04:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Dec 2009 20:46:40 +0000, osobnik zwany Wojciech
    Puchar wystukał:

    RFC i umowę czytał?