  • 181. Data: 2009-12-02 10:30:18
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "masti"
    >a gdzie masz definicję co to jest?

    A gdzie masz definicję zasad współżycia społecznego?

    --
    Kruk@ -\ |
    }-> epsilon.eu.org |

  • 182. Data: 2009-12-02 10:32:27
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    Wojciech Puchar wrote:

    > możesz jaśniej?

    Proszę bardzo: od wczoraj tysiące użytkowników neostrady nie może
    (nieświadomie) popełnić wykroczenia gdy ich zombie usiłuje wysłać spam do
    moich serwerów SMTP. Mówię tutaj o liczbie ~75 000, z czego moje małe
    serwery obserwują wierzchołek góry lodowej - 8000 miesięcznie.

    Z mojego punktu widzenia sieć NEO przestała sprawiać 1% ogólnych problemów.
    Problemów, które podnoszą MOJE koszty utrzymywania serwerów. To teraz
    wyobraź sobie jak musiały odetchnąć serwery poczty o rząd, dwa ... pięć
    większe od moich - czyli oszczędności także o rząd, dwa ... pięć.

    Lemat

  • 183. Data: 2009-12-02 10:34:03
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ghost"

    > Nawet nie to. Po prostu wątpię.

    Wiecej prasy i innych zrodel zalecam.

    > I pewien jesteś, że dokładnie zapamiętałeś?

    Tak dokladnie jak to, ze Ziemia jest okragla. Dziwie Ci sie bo to dosc
    powszechna wiedza, tak mi sie wydawalo.

  • 184. Data: 2009-12-02 10:39:02
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ghost"

    >Wiecej prasy i innych zrodel zalecam.

    Wiesz, prasa (tudzież inne mass-media) sama stosuje takie metody.

    >Tak dokladnie jak to, ze Ziemia jest okragla. Dziwie Ci sie bo to dosc
    >powszechna wiedza, tak mi sie wydawalo.

    No to na pewno potrafisz podać dlaczego niby nie wolno nagrywać rozmów.
    Napieraj.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\
    \ K...@e...eu.org /

  • 185. Data: 2009-12-02 10:47:01
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Wed, 02 Dec 2009 11:23:07 +0100, Slawek Kotynski napisał:

    > Po czym się odróżnia klienta smtp, czy jest serwerem,
    > czy nie jest?

    Po tym że klient nie powinien się łączyć na 25 a na 587 i 465

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 186. Data: 2009-12-02 10:48:17
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    Slawek Kotynski wrote:

    > Po czym się odróżnia klienta smtp, czy jest serwerem,
    > czy nie jest?

    Nie da się. Nawet przesłanie w połączeniu loginu i hasła (czy inne
    uwierzytelnienie) nie dają pewności czy klient jest serwerem czy czytnikiem
    - pomyśl o serwerach SMTP i ich smarthostach. Podobnie zresztą mogę wysyłać
    pocztę przez smarthosta przez jego port 587.
    Lemat

  • 187. Data: 2009-12-02 10:49:34
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    januszek wrote:

    > Generalnie od dawna stoje na stanowisku, ze TP powinna oferowac Neo w
    > takiej postaci, ze domyslnie wszystkie porty po za 80 sa zamkniete a
    > Abonent moze sobie pootwierac te, ktore potrzebuje.

    powinieneś zajrzeć do oferowanych "pakietów bezpieczeństwa"

    Lemat

  • 188. Data: 2009-12-02 10:50:42
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ghost"

    > Wiesz, prasa (tudzież inne mass-media) sama stosuje takie metody.

    Oraz organy sciganaia itp. Zaskocze Cie, to nie jest jedyny zapis prawny od
    ktorego dopuszczalne sa wyjatki.

    > No to na pewno potrafisz podać dlaczego niby nie wolno nagrywać rozmów.

    Ojej, jaka ladna manipulacyjka.

    > Napieraj.

    A Tobie nic nie przychodzi do glowy?

  • 189. Data: 2009-12-02 10:55:01
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ghost"

    >Oraz organy sciganaia itp. Zaskocze Cie, to nie jest jedyny zapis prawny od
    >ktorego dopuszczalne sa wyjatki.

    Które oczywiście potrafisz podać, prawda?

    >Ojej, jaka ladna manipulacyjka.

    Rzeco? Ja pisałem, że to powszechna wiedza?

    >A Tobie nic nie przychodzi do glowy?

    To nie ja rzucam tu kategorycznymi twierdzeniami. Skoro jesteś taki
    przeonany, że nie wolno, to dowiedź tego.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\
    \ K...@e...eu.org /

  • 190. Data: 2009-12-02 11:21:41
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ghost"

    > Które oczywiście potrafisz podać, prawda?

    Oczywiscie, a Ty nie potrafisz?

    > Rzeco? Ja pisałem, że to powszechna wiedza?

    Co powszechna wiedza? Dobra pokaze paluchem: manipulacyjka polega na tym, ze
    napisales, iz "nie wolno", tymczasem "nie wolno bez poinformowania".

    > To nie ja rzucam tu kategorycznymi twierdzeniami. Skoro jesteś taki
    > przeonany, że nie wolno, to dowiedź tego.

    Ale dlaczego uwazasz, ze ta mierna socjotechnika zmusisz mnie do pracy na
    Twoja rzecz skoro Tobie nawet zastanowic sie nie chce?