eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipTPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korektaRe: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
    .pl!news.ceti.pl!not-for-mail
    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Date: Sun, 6 Dec 2009 12:23:49 +0000 (UTC)
    Organization: CETI S.C. (Krakow, Poland)
    Lines: 82
    Message-ID: <s...@t...ceti.pl>
    References: <1...@w...tensor.gdynia.pl>
    <1...@w...tensor.gdynia.pl> <hf3rhi$e4$1@news.onet.pl>
    <1...@w...tensor.gdynia.pl>
    <hf3tva$e0$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@w...tensor.gdynia.pl>
    <6...@f...pl.eu.org>
    <1...@w...tensor.gdynia.pl>
    <s...@t...ceti.pl>
    <1...@4...net>
    <s...@t...ceti.pl>
    <5phcdkexnaw$.syp09mhcxzu7$.dlg@40tude.net>
    <s...@t...ceti.pl>
    <1...@w...tensor.gdynia.pl>
    Reply-To: j...@c...pl
    NNTP-Posting-Host: tau.ceti.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: alfa.ceti.pl 1260102229 75756 62.121.128.11 (6 Dec 2009 12:23:49 GMT)
    X-Complaints-To: a...@t...ceti.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 6 Dec 2009 12:23:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:91540
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 6 Dec 2009 08:03:32 +0000 (UTC), Wojciech Puchar napisał(a):
    >>> Obrażasz innych ludzi bez powodu. Gratuluję kultury.
    >> Przepraszam - gdzie obrażam? Chyba logiczne jest, że jeśli jakaś usługa
    >> przestaje mi działać to się zgłaszam do dostawcy tej usługi... Jeśli ktoś
    > Zgadza się. Jeśli komuś nie działa poczta - zgłasza się to do właściciela
    > serwera poczty który świadczy usługi.
    > On mówi - "widze że od Pana są połączenia do serwera poczty ale tylko do
    > odbierania (IMAP/POP3), nie widzę żadnych prób wysyłania. Proszę sprawdzić
    > czy nie zablokował Pan portu 25/TCP u siebie."

    Tak mówi, jak jest głupi. Gdy nie jest głupi, to pierwsze co zapyta to "czy
    jest pan klientem neostrady" i po twierdzącej odpowiedzi informuje co należy
    zmienić.

    > Ew. dalsze tłumaczenie o co chodzi itp. Potem okazuje się że klient nie
    > blokuje a nie działa. Troche potem okazuje się że TPSA blokuje.

    Jak ktoś bawi się w serwerowanie i jest takim ignorantem że nie zauważa
    takiego "drobiazgu" jak blokowanie SMTP przez TPSA to... cóż. Biedni
    klienci.

    >>>> I - last but not least - i tak większość z nich używa webmaili.
    >>> Bzdury.
    >> Udowodnij :)
    > Ja wiem że conajmniej 80% ludzi nie używa programów pocztowych. Choć nie ma
    > to w sumie związku z tą dyskusją.

    Jak najbardziej ma

    >
    >>>>> Część z nich w obawach przed dalszymi problemami zastanawia się nad
    >>>>> zmianą dostawcy.
    >>>> Ta, z pewnością... Obawiają się pogwałcenia swoich praw do wolności słowa.
    >
    > Obawiają się dalszego "postępu" TP w mówieniu co mogą a czego nie mogą
    > robić. I kolejnych strat czasu.
    >
    >
    >> Bzzt, wrong. Pierwsze co myślą to "znowu mi zepsuli pocztę" i dzwonią do
    >> providera poczty. A ten im spokojnie w szczegółach wyjaśnia co mają zrobić.
    >
    > Ja właśnie wyjaśniłem. Zdjąć blokadę skoro TP im ją założyła,
    > Część zdjęła sama, reszta musiała prosić kogoś aby to zrobił bo mieli w
    > firmie router i ktoś inny im go konfigurował. Nie znają się na tym i nie
    > muszą. Kopia faktury od informatyka poszła do TP wraz z pismem w którym
    > informują że tyle mniej zapłacą netto.
    >
    >>
    >> Nie ucierpieli. Po prostu jeśli byli na tyle tępi że zignorowali wszystkie
    >> powiadomienia, to w końcu musieli wykonać jeden telefon.
    >
    > Obrażasz ludzi.
    >
    >
    >>
    >> Bzdura. Właśnie to rozwiązanie ma bardzo dużo zalet w porównaniu do
    >> wszelkich innych czynności które operator mógłby podjąc (w dodatku angażując
    >> niepotrzebnie dużo większe środki).
    >
    > Co nie znaczy że masz prawo zmuszać wszystkich do tego jak mają obsługiwać
    > pocztę. Nikt ci takiego prawa nie dał.
    >
    >>> Nie wciskaj tu kitów, że nie dało się inaczej,
    >>
    >> Nie dało się inaczej.
    >
    > Dało. Trzeba było od dawna reagować na zgłoszenie o spamie. Skoro TP tego
    > nie potrafi - może czas zmienić profil działalności?
    >
    >> Tepsę najwyraźniej ktoś przydusił, skoro wykonała ten ruch. I bardzo dobrze
    >> że taki - wolałbyś np. proxowanie ruchu SMTP z wymuszonym greylistingiem? :)
    >>
    > Wolałbym aby zapewniała tylko komunikację. I reagowała na zgłoszenia o
    > nadużyciach bo to jej obowiązek.
    >
    > Aktualnie mamy spychologie. Wszyscy mają się dostosować do TPSA bo TPSA z
    > powodu swojej nieudolności nie potrafi wypełnić swoich obowiązków.


    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    I don't want something I need. I want something I want.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: