  • Data: 2009-12-02 10:18:31
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Puchar wrote:

    > Więc niech blokują te porty TYM CO SPAMUJĄ. TP miała to cały czas w d.,
    > nie reagowała na zgłoszenia i dlatego jest poblokowana.

    Nie masz zielonego pojęcia o skali problemu i potrzebie czasu reakcji.
    Postmasterom jest potrzebne aby ISP blokowali użytkownika jak najszybciej
    (rzędu minut). To policz sobie ilu pracowników trzeba by zatrudnić aby
    obsłużyć 150 tysięcy spamujących klientów - dam ci fory - z czasem reakcji 1
    dnia roboczego. Obsłużyć czyli przyjąć zgłoszenie, zweryfikować, odciąć,
    zadzwonić, dodzwonić się, wyjaśnić i potem odblokować.

    > Aktualnie traktują każdego swojego użytkownika jak przestępce.

    Zapobiegają rozsyłaniu spamu przez nieświadomych użytkowników.

    A tak w ogóle to mam takie wrażenie, że chcesz tu pełnić rolę Mesjasza dla
    wszystkich uciemiężonych użytkowników Neostrady, mam rację? To może przestaw
    się na inne tory i zacznij wypowiadać się wyłącznie w swoim imieniu i
    zacznij od wypowiedzenia umowy z tp, bo ci usługa nie odpowiada. Bo jak na
    razie to mielesz jęzorem na temat ograniczania swobód obywatelskich i nie
    dociera do Ciebie, że obecne domyślne ustawienie można WYŁĄCZYĆ.

    I jeszcze jedno - gdyby twój operator kont e-mail zmienił ustawienia serwera
    pocztowego i zażądał od userów łączenia się na 465 lub 587 zamiast na 25 to
    jego też byś oskarżył o ograniczanie swobód?

    Lemat