  • Data: 2009-12-02 10:32:27
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Puchar wrote:

    > możesz jaśniej?

    Proszę bardzo: od wczoraj tysiące użytkowników neostrady nie może
    (nieświadomie) popełnić wykroczenia gdy ich zombie usiłuje wysłać spam do
    moich serwerów SMTP. Mówię tutaj o liczbie ~75 000, z czego moje małe
    serwery obserwują wierzchołek góry lodowej - 8000 miesięcznie.

    Z mojego punktu widzenia sieć NEO przestała sprawiać 1% ogólnych problemów.
    Problemów, które podnoszą MOJE koszty utrzymywania serwerów. To teraz
    wyobraź sobie jak musiały odetchnąć serwery poczty o rząd, dwa ... pięć
    większe od moich - czyli oszczędności także o rząd, dwa ... pięć.

    Lemat