  • Data: 2009-12-02 11:21:41
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
    news:slrnhhchs5.835.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ghost"

    > Które oczywiście potrafisz podać, prawda?

    Oczywiscie, a Ty nie potrafisz?

    > Rzeco? Ja pisałem, że to powszechna wiedza?

    Co powszechna wiedza? Dobra pokaze paluchem: manipulacyjka polega na tym, ze
    napisales, iz "nie wolno", tymczasem "nie wolno bez poinformowania".

    > To nie ja rzucam tu kategorycznymi twierdzeniami. Skoro jesteś taki
    > przeonany, że nie wolno, to dowiedź tego.

    Ale dlaczego uwazasz, ze ta mierna socjotechnika zmusisz mnie do pracy na
    Twoja rzecz skoro Tobie nawet zastanowic sie nie chce?