  • Data: 2009-12-01 21:28:59
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Tue, 01 Dec 2009 21:15:32 +0000, osobnik zwany Łukasz
    Jagiełło wystukał:

    > No ja sobie właśnie przeczytałem i nie ma tam żadnego mowy o
    > ograniczeniach. Dalej nie rozumiem co ma do tego RFC.

    "TP świadczy Usługę z zachowaniem wskaźników jakości
    określonych przepisami prawa.
    2. TP nie gwarantuje przepustowości transmisji do zasobów dostępnych
    w sieci Internet.
    3. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów
    w związku ze świadczoną Usługą TP podejmuje środki techniczne
    i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa
    świadczonej Usługi.
    4. TP zapewnia należytą staranność, w zakresie uzasadnionym
    względami technicznymi lub ekonomicznymi, przy zabezpieczaniu
    urządzeń telekomunikacyjnych, sieci telekomunikacyjnych oraz
    zbiorów danych przed ujawnieniem tajemnicy telekomunikacyjnej.
    5. W ramach obsługi serwisowej TP zapewnia Abonentowi:
    1) przygotowanie Łącza do dokonania Rejestracji Usługi w ramach
    możliwości technicznych,
    2) okresowe przeglądy stanu technicznego pracy łączy oraz
    sprawdzanie parametrów łączy poprzez bieżące, cykliczne ich
    pomiary, eliminowanie usterek,
    3) techniczną pomoc związaną ze świadczeniem Usługi po zgłoszeniu
    przez Abonenta, obejmującą w szczególności:
    a. pomoc w instalacji Zestawu instalacyjnego i konfiguracji
    Usługi oraz Usług dodanych,
    b. eliminowanie usterek i nieprawidłowości w dostarczaniu Usługi,
    c. usuwanie awarii.
    4) możliwość telefonicznej obsługi przez całą dobę za pośrednictwem
    COT, którego numer znajduje się na stronie www.tp.pl, a w tym:
    a. uzyskiwanie informacji o Usłudze,
    b. pomoc w wyborze Opcji Usługi i Zestawu instalacyjnego,
    odpowiadających wymogom Klienta,
    c. obsługę Abonenta na odległość w zakresie składania zleceń
    i realizacji Usługi w ramach Umowy, zgodnie z aktualną ofertą
    i cennikami TP, z wyłączeniem realizacji zleceń, które wymagają
    zawarcia umowy w formie pisemnej,
    d. pomoc techniczną i zgłoszenie usterek i awarii,
    e. złożenie reklamacji.
    6. Abonent jest zobowiązany umożliwić sprawdzenie stanu technicznego
    Łącza w Lokalu, o ile jest to konieczne do należytego
    świadczenia Usługi lub rozpatrzenia reklamacji. Sprawdzenie
    następuje w terminie uzgodnionym z Abonentem."

    gdzie jest napisane, że masz mieć dostep do wszystkiego?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?