eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipTPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta › Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
  • Data: 2009-12-01 21:28:59
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia pięknego Tue, 01 Dec 2009 21:16:47 +0000, osobnik zwany Łukasz
    Jagiełło wystukał:

    > Dnia 01.12.2009 masti <g...@t...hell> napisał/a:
    >>>>> ja nie mam problemu. problem leży w tym że TPSA blokuje komunikacje.
    >>>>
    >>>> naprawdę? a czytałeś RFC, które wreszcie zaimplementowali? Bo do tej
    >>>> pory
    >>>
    >>> Jako firma komunikacyjna ma zapewnić wyłącznie transmisje pakietów IP,
    >>> reszta to może być - jako usługa dodatkowa i opcjonalna. Chyba że by
    >>> zawarli to w umowie.
    >>
    >>
    >> a przeczytałeś regulamin i masz na to wsparcie?
    >
    > No więc, zaprezentuj miejsce w którym TP zastrzega sobie blokowanie
    > losowych/wybranych portów ?
    >
    > Dla ułatwienia: www.tp.pl/b/binaries/PL/358009/reg_neo_366601898.pdf


    "TP świadczy Usługę z zachowaniem wskaźników jakości
    określonych przepisami prawa.
    2. TP nie gwarantuje przepustowości transmisji do zasobów dostępnych
    w sieci Internet.
    3. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów
    w związku ze świadczoną Usługą TP podejmuje środki techniczne
    i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa
    świadczonej Usługi.
    4. TP zapewnia należytą staranność, w zakresie uzasadnionym
    względami technicznymi lub ekonomicznymi, przy zabezpieczaniu
    urządzeń telekomunikacyjnych, sieci telekomunikacyjnych oraz
    zbiorów danych przed ujawnieniem tajemnicy telekomunikacyjnej.
    5. W ramach obsługi serwisowej TP zapewnia Abonentowi:
    1) przygotowanie Łącza do dokonania Rejestracji Usługi w ramach
    możliwości technicznych,
    2) okresowe przeglądy stanu technicznego pracy łączy oraz
    sprawdzanie parametrów łączy poprzez bieżące, cykliczne ich
    pomiary, eliminowanie usterek,
    3) techniczną pomoc związaną ze świadczeniem Usługi po zgłoszeniu
    przez Abonenta, obejmującą w szczególności:
    a. pomoc w instalacji Zestawu instalacyjnego i konfiguracji
    Usługi oraz Usług dodanych,
    b. eliminowanie usterek i nieprawidłowości w dostarczaniu Usługi,
    c. usuwanie awarii.
    4) możliwość telefonicznej obsługi przez całą dobę za pośrednictwem
    COT, którego numer znajduje się na stronie www.tp.pl, a w tym:
    a. uzyskiwanie informacji o Usłudze,
    b. pomoc w wyborze Opcji Usługi i Zestawu instalacyjnego,
    odpowiadających wymogom Klienta,
    c. obsługę Abonenta na odległość w zakresie składania zleceń
    i realizacji Usługi w ramach Umowy, zgodnie z aktualną ofertą
    i cennikami TP, z wyłączeniem realizacji zleceń, które wymagają
    zawarcia umowy w formie pisemnej,
    d. pomoc techniczną i zgłoszenie usterek i awarii,
    e. złożenie reklamacji.
    6. Abonent jest zobowiązany umożliwić sprawdzenie stanu technicznego
    Łącza w Lokalu, o ile jest to konieczne do należytego
    świadczenia Usługi lub rozpatrzenia reklamacji. Sprawdzenie
    następuje w terminie uzgodnionym z Abonentem."

    pokaż gdzie jest napisane, ze nie może :)


    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: