  • Data: 2009-12-01 21:30:07
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: "giqus" <g...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Puchar" <w...@w...tensor.gdynia.pl> napisał w
    wiadomości news:1259700275.221119@wojteks.tensor.gdynia.pl...

    > Cała historia wyglądała tak:

    [...]
    > Po tym - ustawiłem nagrywanie i zadzwoniłem po raz drugi. Usłyszałem to co
    > słyszeliście.

    Słuchasz sobie przed snem codziennie?

    > Tak więc - 3 różnych konsultantów z pełną powagą kłamie.
    >
    > Jaki tego cel? Mam wrażenie że spam to tylko pretekst chodzi o stopniową
    > coraz większą ingerencje w dostęp do internetu.

    Szczerze - kogo to obchodzi czy Ty - taki Kowalski chcesz portem 25
    wypuszczać HTTP, albo co innego.
    Wychodzę z założenia, że jeżeli ktoś potrzebuje niestandardowych rozwiązań
    to nie bierze Neostrady, tylko łącze dla biznesu, łącze rangi
    operatorskiej - gdzie nikt niczego Ci nie blokuje.
    A powiedz tak szczerze co Ciebie gryzie że TP zablokowała ten port? Tak
    poważnie? Bo krzyczysz dlatego bo chcesz rozwiązać umowę z ich winy czy
    krzyczysz ot tak?

    Ł.