  • 121. Data: 2009-12-02 07:39:33
    Temat: Re: TPSA w?adc? internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Wojciech Puchar" <w...@w...tensor.gdynia.pl> napisał w
    wiadomości news:1259739465.585486@wojteks.tensor.gdynia.pl...

    > Rzecz w tym że właśnie nie powinno to nikogo obchodzić.

    > Bierze to co chce i również Ciebie nie powinno to obchodzić. Podstawą są
    > umowy i jej przestrzeganie. Ktoś do swoich potrzeb bierze neostrade bo mu
    > co oferuje odpowiada jak też umowa. Potem się okazuje że nie jest tak jak
    > umowie.

    Dobra niech Ci bedzie, jestes miszczem trollingu - zadowolony? Mozna juz
    dyskusje zamknac?

  • 122. Data: 2009-12-02 07:45:00
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Uhm, a jest zawarte w umowie, ze jak spamujesz to moga odlaczyc?

    Nie musi być, w polskim prawie jest paragraf na temat spamu - jest to
    przestępstwo.

  • 123. Data: 2009-12-02 07:46:33
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Lemat"

    Trochę tak, ale...
    Art.5 i Art.56 KC

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 124. Data: 2009-12-02 07:46:38
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > No ale niestety zlamales prawo publikujac, kolezko. Nawet nie wolno bylo Ci
    > nagrywac, oni Ciebie ostrzegli Ty ich nie.

    Mam prawo. Nagrałem informację publiczną usługodawcy, nie rozmowę prywatną.

  • 125. Data: 2009-12-02 07:48:41
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    y>> w

    > Dobra niech Ci bedzie, jestes miszczem trollingu - zadowolony? Mozna juz
    > dyskusje zamknac?

    Możesz. ustaw w swoim Outlooku Express filtra i nie czytaj jak też nie
    odpowiadaj na twoje posty.

  • 126. Data: 2009-12-02 07:48:50
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Dobra niech Ci bedzie, jestes miszczem trollingu - zadowolony? Mozna juz
    > dyskusje zamknac?

    sorry na moje posty

  • 127. Data: 2009-12-02 08:13:03
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Wed, 2 Dec 2009 07:19:12 +0000 (UTC), Wojciech Puchar napisał:

    > Nie mam. ale gdybym miał neostrade też bym był podejrzany i od razu
    > przestępca. Takie jest podejście TP, firmy zależnej od państwa (formalnie
    > nie), realizującej postępy eurosocjalizmu gdzie WSZYSTKO ma być regulowane.

    Wiesz co, nie obraź sie, ale po ilości Twoich wpisów w tym wątku - wnosze że
    musisz mieć jakiś interes w otwarciu porty 25 z neostrad. Zyski spadają ?
    Mnie sie to podoba;

    poniedziałek 30.11
    [root@trinity]# grep neoplus /var/log/maillog.2 | wc -l
    3429
    środa 02.12
    [root@trinity]# grep neoplus /var/log/maillog | wc -l
    0

    Wiem że dzień sie jeszze nie skończył, ale i tak mi sie pododa :-)

    --
    begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 128. Data: 2009-12-02 08:14:42
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Tue, 1 Dec 2009 22:12:27 +0000 (UTC), Łukasz Jagiełło napisał:

    > No więc piszę, że mam np. VPN na porcie 25. Co ma do tego RFC ? Nie
    > używam nigdzie indziej tylko między domem a pracą. Zestawiam sobie
    > połączenie i nigdzie więcej się nie łączę na port 25.

    Głupszego portu nie mogłeś sobie wymyślić ?
    tym bardziej że SMTP to jednak ruch masowy i policery traktują go gorzej od
    usług real-time, jaką niewątpliwie jest VPN.

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 129. Data: 2009-12-02 08:38:40
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Wojciech Puchar" <w...@w...tensor.gdynia.pl> napisał w
    wiadomości news:1259739899.727664@wojteks.tensor.gdynia.pl...

    > Nie musi być, w polskim prawie jest paragraf na temat spamu - jest to
    > przestępstwo.

    I obowiazkiem TP jest mu przeciwdzialac.

  • 130. Data: 2009-12-02 08:38:42
    Od: Kamil Raczyński <k...@g...com>

    On 02.12.2009 08:45, Wojciech Puchar wrote:

    > Nie musi być, w polskim prawie jest paragraf na temat spamu - jest to
    > przestępstwo.

    Ale masz jakieś wsparcie?

    Hint: spam nie musi być niezamówioną informacją handlową.

    Kamil Raczyński