  • 111. Data: 2009-12-02 07:26:59
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > No więc piszę, że mam np. VPN na porcie 25. Co ma do tego RFC ? Nie

    RFC to zalecenia nie nakazy. Poza tym szkoda czasu na dyskusje z idiotą.

    Nie warto - bo najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, potem pokona
    doświadczeniem.

  • 112. Data: 2009-12-02 07:28:29
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Jak by cały internet działał w oparciu o wszystko co w RFC jest zapisane
    > to świat byłby piękniejszy, ale może zejdźmy na ziemie.

    RFC to ZALECENIA. Natomiast sieć internet służy do komunikacji pakietami IP
    po świecie. To co sobie przesyłasz to twoja sprawa.

    Gdy komunikujesz się z innym hostem który działa w/g RFC - oczywiście musisz
    stosować się do RFC. gdy np. z swoim drugim albo komputerem kumpla, nie
    musisz.

    A TP nie ma prawa wpieprzać się w to co robicie.

  • 113. Data: 2009-12-02 07:31:54
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Wymagam, żeby osoba na infolinii nie plotła głupot i wykonywała swoją
    > pracę.

    I widzisz nie może twoich wymagań spełnić jakby się nie starała. Bo jej
    praca i zalecenia które w pracy dostają od szefów - właśnie wymaga gadania
    głupot i kłamstw.

    Jeśli przy 3 telefonach róznych 3 rózne osoby na infolinie (jedna z którą
    znajomy rozmawia, i dwie ze mną) gadają to samo kłamstwo i głupote to nie
    jest to przypadek.

    Jak się okazało jednak można zdjąć blokade i pisało to w piśmie z TP,
    którego nie posiadałem ani ja ani znajomy. a TP na infolinii świadomie
    wprowadza w błąd.

    Dlaczego? Bo nie chodzi tu o ochrone przed spamem ale o stopniowe
    przyzwyczajanie użytkowników do tego że są tylko pionkami i mają robić tak
    jak TP każe.

    Kolejnymi krokami będzie blokada innych portów, potem gdy zostanie tylko 80
    - blokada hostów, aż zostanie tylko pareset hostów zgodnych z wytycznymi
    polityków.

  • 114. Data: 2009-12-02 07:32:35
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Wojciech Puchar" <w...@w...tensor.gdynia.pl> napisał w
    wiadomości news:1259737504.410927@wojteks.tensor.gdynia.pl...
    > yy>>>

    > Usługa "dostęp do sieci internet" oznacza transmisje pakietów IP. W ogóle
    > wnikanie do tego jaki jest typ pakietu (np TCP, UDP, ICMP, i 252 pozostałe
    > możliwe) nie jest istotne, a tym bardziej numer portu. Jeśli jest wnikanie
    > to trzeba to zawrzeć w umowie.

    Uhm, a jest zawarte w umowie, ze jak spamujesz to moga odlaczyc?

  • 115. Data: 2009-12-02 07:34:45
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Ta pani powinna używać głowy, a nie jechać schemat jak automat. Bo do
    Wyjątkowo Pan przedmówca ma racje. Ta Pani ma zakaz używania głowy, właśnie
    MA DZIAŁAĆ JAK AUTOMAT bo tak każe TP, i takich ludzi zatrudnia.

    Ponieważ 3 różnych konsultantów w krótkim odstępie czasu powtórzyło to samo
    kłamstwo, oznacza to że TP celowo wprowadza użytkowników w błąd.

    Według mnie chodzi o stopniowe wytresowanie klienta, by godził się stopniowo
    na dowolne utrudnienia.

    Na szczęście TPSA ma już dawno mniej niż 75% rynku indywidualnego i myśle że
    głównym skutkiem będzie spadek tego procenta, i selekcja użytkowników.

    W TP zostaną głównie przymuły, którym wszystko wisi, można im zabraniać co
    się chce i sterować tym co oni używają i jak.

  • 116. Data: 2009-12-02 07:34:51
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Wojciech Puchar" <w...@w...tensor.gdynia.pl> napisał w
    wiadomości news:1259738103.225330@wojteks.tensor.gdynia.pl...

    > Bo mam inne zdanie? Tyle że ja swoje uzasadniam.

    A, czyli jednak to pierwsze.

  • 117. Data: 2009-12-02 07:35:57
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Norma, na infoliniach orange też im się zdarza, że mówią jedno i robią
    > lub też raczej nie robią nic. Kilka razy przyłapałem już na tym
    > konsultantów więc przezornie nagrywam sobie rozmowy z nimi. Bo inaczej
    > ciężko coś udowodnić.

    Ja akurat domyślnie nie nagrywam.

    > Bez przesady.

    Zapisz sobie tego maila i napisz mi za rok :)

  • 118. Data: 2009-12-02 07:36:10
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Wojciech Puchar" <w...@w...tensor.gdynia.pl> napisał w
    wiadomości news:1259739284.747276@wojteks.tensor.gdynia.pl...

    > W TP zostaną głównie przymuły

    Ojej...

  • 119. Data: 2009-12-02 07:37:46
    Temat: Re: TPSA w?adc? internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Szczerze - kogo to obchodzi czy Ty - taki Kowalski chcesz portem 25
    > wypuszcza? HTTP, albo co innego.

    Rzecz w tym że właśnie nie powinno to nikogo obchodzić.

    > Wychodz? z za?o?enia, ?e je?eli kto? potrzebuje niestandardowych rozwi?za?
    > to nie bierze Neostrady, tylko ??cze dla biznesu, ??cze rangi

    Bierze to co chce i również Ciebie nie powinno to obchodzić. Podstawą są
    umowy i jej przestrzeganie. Ktoś do swoich potrzeb bierze neostrade bo mu to
    co oferuje odpowiada jak też umowa. Potem się okazuje że nie jest tak jak w
    umowie.

  • 120. Data: 2009-12-02 07:38:29
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Wojciech Puchar" <w...@w...tensor.gdynia.pl> napisał w
    wiadomości news:1259739357.320965@wojteks.tensor.gdynia.pl...

    > Ja akurat domyślnie nie nagrywam.

    No ale niestety zlamales prawo publikujac, kolezko. Nawet nie wolno bylo Ci
    nagrywac, oni Ciebie ostrzegli Ty ich nie.

    > Zapisz sobie tego maila i napisz mi za rok :)

    To nic nie da skasuja mu go zdalnie, a nawet jesli wydrukuje, to wysla
    umyslnego by sprawe zalatwil. Nie badz naiwny.