  • Data: 2008-10-26 06:42:38
    Temat: Re: TPSA nullroutuje nie swoje IP
    Od: futszaK <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Janoszka wrote:

    > Wiesz, narzekać na swoje podwórko każdy potrafi.

    ja nie narzekam, jako prowadzący firme sprzedającą usługi konkurencyjne
    wobec TPSA (a właściwie to TPSA sprzedaje na moim terenie usługi
    konkurencyjne wobec mich, bo w wielu miejscach byłem pierwszy) tylko
    stwierdzam fakt. gdybym mógł się od TPSA odtentegować to bym się już
    odtentegował chociażby dla zasady, niezależnie od faktu, że są poprostu
    drodzy

    > Ja np. byłem
    > zaszokowany tym, że w Holandii dłużej się czeka na zestawienie internetu
    > od KPN niż w PL od TPSA. A reklamowanie i odkręcanie czegoś jest chyba
    > nawet gorsze niż na błękitnej linii

    czego oczekujesz od kraju, w którym narkotyki są legalne :P

    tonący brzytwy się łapie...

    --
    Tomasz Kruk
    http://futszak.blogspot.com/