  • Data: 2002-02-26 22:19:41
    Temat: Re: TPSA a polski internet.
    Od: Paweł Świrek <d...@a...w.sig.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 2. Fatalne lacza wychodzace na swiat. Przeciazone zbyt, ZBYT bardzo.

    Fakt, ale czasem pomaga jakieś proxy.
    Choć nie zawsze jest to przeciążone. Ja korzystam z Audiogalaxy i jakoś to
    chodzi.
    Wiele krajowych łącz też jest przeciążonych. Rekordowy ping (jeszcze jak
    miałem modem) z Krakowa oś. Azory na AGH wynosił... około 600 sekund!!!
    Czyli 10 minut. Teraz jest ciut lepiej. Ale pingi i traceroute'y na AGH
    przy SDI wahają się od około 50 ms do iluś tam sekund.

    > 3. Obsluga? Jaka obsluga. Jak mi internet zniknie (niestety uzywam SDI) to
    > nawet nie wiem do kogo sie zwrocic - musze cierpliwie czekac az laskiewie
    > naprawia. Za granica (mieszkalem przez 2 tygodnie w Kanadzie) ISP bija sie
    > o klienta czasem nawet napisza emaila pytajac sie czy jestem zadowolny z
    > ich uslug.

    Jak coś padnie, to jest jeszcze całodobowy numer alarmowy 9696
    Z telefonu stacjonarnego - bezpłatny, z komórki niestety płatny.
    Ja miałem przez 2 dni awarię linii telefonicznej (stare kable,
    pokorodowały). Dziś dotarł rachunek i... obniżyli mi za ten okres abonament
    główny (nie SDI!) o ... 5 zł netto. Żeby się zabrali za usuwanie awarii, to
    trzeba ich opier*** przez telefon. Inaczej to się obijają.
    Zdarzały się przerwy w dostawie SDI w okolicach 17-tej, na co tłumaczyli,
    że coś tam modernizowali.
    Niemniej jednak najlepiej dla skazanych na Tepsę jest mieszkać w takich
    rejonach, gdzie jest mnóstwo bloków w pobliżu i działają tam kablówki. U
    mnie w Krakowie to jak załatwiałem SDI, to zauważyłem, że w tym rejonie to
    Tepsa w tej branży próbuje walczyć o klienta. Ale tam, gdzie dalej od
    bloków i gdzie są absolutnymi monopolistami, to mają klienta w d***.
    Czyli Tepsa różnie patrzy na klientów. Są po prostu fałszywi. Tam, gdzie
    widzą jakieś korzyści, to walczą o klienta, a gdzie nie widzą korzyści, to
    mają gdzieś klienta.

    > 5. SDI to mozna nazwac DEMO internetu. Nawet z polowy jego zasobow nie
    > mozna skorzystac (radio, video w czasie rzeczywisctym). O modemowcach juz
    > nie wspominam nawet, oni to maja DEMO z Timelimit.

    Radio w czasie rzeczywistym czasem się udaje, ale wszystko zależy z jaką
    stacją się łączysz.

    > Nie wiem, jak inni ale ja jestem zbulwersowanym tym co tpsa wyrabia z
    > polskim internetem. Nasze ceny za dostep do internetu rownaja sie z
    > Japonia gdzie ludzie zarabiaja 5x wiecej.

    Znajomy korespondował z gościem z Holandii. Tam internet i temu podobne
    usługi kilkakrotnie tańsze, rozmowy miejscowe wliczone w abonament, itp. A
    ludzie zarabiają więcej niż w Polsce.

    > Dlaczego temat monopolu TPSA na internet nie jest poruszany w Telewizji?
    > Moze dopiero jak w wieczornych sobotnich Faktach jako pierwsza wiadomosc
    > by wymienili co TPSA robi z internetem COS by ruszylo?

    Bo TVP reklamuje TPSA i nie byłoby wpływu z reklam (straciliby źródło
    dochodów). To jest tak jak z kolorowymi gazetkami.
    Już prędzej zadzwonić do Radia Zet, żeby sprawą zajął się red. Janusz Weiss.

    Paweł Świrek, KING_CRIM on IRC, ICQ: 138677500
    mailto:p...@p...pl http://www.nzs.pl/~swierk/ +48607332755
    GCS/MU d? s: a- C+++ UL++++ P L+++ E--- W++ N+ o+ K- w--- O M- V-
    PS PE++ Y PGP+ t--- 5-- X R* tv+ b DI D+ G e> h+ r- y