  • 11. Data: 2009-04-30 11:52:27
    Temat: Re: TPSA - Sieć DAMBACK - info?
    Od: p...@o...eu

    > Czemu nie, w końcu mieli/mają Złote Porty FR(tm) ;)

    Nie chce bronić &TP ale karty z portami SFP do Junipera T/MX trochę jednak
    kosztują. Fakt pewnie mogli by trochę zejść z marży ale pewnie jest to jeden z
    większych składników ceny.

    Piotr Pieprzycki

  • 12. Data: 2009-04-30 21:35:25
    Od: "Mateo" <m...@n...pl>

    > Nie chce bronić &TP ale karty z portami SFP do Junipera T/MX trochę jednak
    > kosztują. Fakt pewnie mogli by trochę zejść z marży ale pewnie jest to
    > jeden z
    > większych składników ceny.

    Port 1GE w sprzecie tej sieci kosztuje ca. 1500 - 1700 USD ( wliczajac
    ulamek chassis i
    inne potrzebne rzeczy )

    Mateo.

  • 13. Data: 2009-05-01 04:49:45
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

    On Thu, 30 Apr 2009 23:35:25 +0200, "Mateo" <m...@n...pl>
    wrote:

    >Port 1GE w sprzecie tej sieci kosztuje ca. 1500 - 1700 USD ( wliczajac
    >ulamek chassis i
    >inne potrzebne rzeczy )

    a ki sens przeznaczać dla każdego klienta osobny port w Juniperze ?
    ja bym dostawił switcha i tam podłaczał klientów, w końcu kryzys mamy

  • 14. Data: 2009-05-01 08:31:11
    Od: "Michal W." <m...@n...gazeta.pl>

    > a ki sens przeznaczać dla każdego klienta osobny port w Juniperze ?
    > ja bym dostawił switcha i tam podłaczał klientów, w końcu kryzys mamy

    Tak tak najlepiej Planeta.
    Ech...

    Michal W.

  • 15. Data: 2009-05-05 16:22:01
    Od: "HaQs" <t...@p...onet.pl>

    Z tego co udało mi sie dowiedzieć usługa Videostrada &tp jest realizowana
    przez kartę:

    Stinger IP2100 wpinaną dodatkowo do DSLAMA pod tą usługę

    Karta posiada 2 porty światłowodowe GbE.
    Koszt karty z przedziału 20-30k pln

    Z czego można wnioskować iż usługa METRO via DAMBACK powinna być dostępna
    wszędzie gdzie można zainstalować taką kartę (wszędzie gdzie jest dostępna
    neostrada) o ile dostępna przepływność włókna/włókien na którym jest wpięty
    DSLAM na to pozwala

    Pozdrawiam HaQs

  • 16. Data: 2009-05-05 19:52:51
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    HaQs pisze:
> [...]
    > dostępna wszędzie gdzie można zainstalować taką kartę (wszędzie gdzie
    > jest dostępna neostrada) o ile dostępna przepływność włókna/włókien na
    tylko jak to zwykle bywa,
    dostałem oferte na 80Mbit

    z BGP_A
    koszt portu 5k
    80M pasma 13k
    czyli 18k za 80M :D

    --
    pozdros
    icek

  • 17. Data: 2009-05-05 20:17:02
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

    On Tue, 5 May 2009 18:22:01 +0200, "HaQs" <t...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >przez kartę:
    >
    >Stinger IP2100 wpinaną dodatkowo do DSLAMA pod tą usługę
    >
    >Karta posiada 2 porty światłowodowe GbE.

    historia zna Concorde albo pociągi jadace ponad 500km/h

> [...]
    >neostrada) o ile dostępna przepływność włókna/włókien na którym jest wpięty

    ...coraz częściej w tej samej okolicy jest inny operator, i żeby dojść
    do jego światełek nie trzeba wynajmować dachu na hotelu Mariott albo
    podobnej cenowo lokalizacji...a że nie używa tak kosmicznie drogich
    technoliogii to i ceny ma bardziej znośne, a i tak większość nie
    zauważy różnicy...

  • 18. Data: 2009-05-07 22:03:30
    Od: shefenez <p...@h...pl>

    icek2 pisze: