  • 1. Data: 2009-04-27 12:47:12
    Temat: crowley
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

  • 2. Data: 2009-04-27 13:10:59
    Temat: Re: crowley
    Od: Krzysztof Cholewa <k...@n...pl>

  • 3. Data: 2009-04-27 13:14:22
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Sebastian Sawicki wrote:
    > Witam,
    > jakis wiekszy fuck up?
    > Bo lezy lacznie z ich strona glowna :)
    > Pozdrawiam
    > S.

    W tablicach BGP jest, zatem jakaś inna świecka tradycja ;-)

    --
    TOM

  • 4. Data: 2009-04-27 13:18:05
    Od: robert jakub <r...@r...org.pl>

    On Mon, 27 Apr 2009 14:47:12 +0200, Sebastian Sawicki wrote:

    > jakis wiekszy fuck up?
    > Bo lezy lacznie z ich strona glowna :)

    Hello IT. Have you tried turning it off and on again?...
    OK, well, the button on the side.

    (tak mi sie skojarzylo, lokalne problemy nie sa globalne ((-; )
    -j.

  • 5. Data: 2009-04-27 13:43:51
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    A nie, wstalo po godzinie.
    A juz mialem nadzieje, ze to cos wiekszego ;)
    Pozdrawiam
    S.

  • 6. Data: 2009-04-27 16:08:22
    Od: "Piotr P." <p...@s...tarnow.pl>

    Użytkownik "Sebastian Sawicki" <f...@s...edu.pl> napisał w wiadomości
    >A nie, wstalo po godzinie.
    > A juz mialem nadzieje, ze to cos wiekszego ;)
    > Pozdrawiam
    > S.

    Atman również dziś ma jakieś problemy w szkielecie

    Piotr P.

  • 7. Data: 2009-04-27 20:03:18
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Piotr P. pisze:
    > Użytkownik "Sebastian Sawicki" <f...@s...edu.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Atman również dziś ma jakieś problemy w szkielecie

    podobnie jak GTS. Równocześnie my mieliśmy DOSa na kilku serwerach smtp
    - ogromne liczby połączeń w różnych hostów ...
    koło południa wszystko przeszło.

    Wojtek

    --
    ===> www.JuraInfo.pl

    Jura Krakowsko-Częstochowska,
    największa baza noclegowa, agroturystyka, pensjonaty ...